تلویزیون ۷۵ اینچ ۱۴۴ هرتز TCL با پنل مینی LED و قیمت بسیار منطقی رونمایی شد

چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تلویزیون TCL Crane 6 Pro
تلویزیون جدید TCL به پنل پیشرفته‌ی مینی LED مجهز است و روشنایی چشمگیری به‌نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

برند TCL خط تولید تلویزیون FFALCON Thunderbird Crane 6 Pro را با مدل جدید ۷۵ اینچی و نمایشگر LCD مجهز به فناوری MiniLED گسترش داده و مدل جدید تلویزیون هوشمند تی‌سی‌ال پس از مدل‌های ۵۵ اینچی و ۶۵ اینچی رونمایی شده است.

مدل ۷۵ اینچی تلویزیون تی‌ سی‌ ال دارای ۶۴۰ ناحیه‌ی نوردهی در مقایسه با ۳۸۴ و ۵۱۲ ناحیه در مدل‌های کوچک‌تر است. افزایش نواحی نوری، نسبت کنتراست را بالا می‌برد و کنترل دقیق‌ نور را برای ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری جذاب‌تر ممکن می‌کند.

مدل جدید تلویزیون کرین ۶ پرو دارای پنل MiniLED VA با وضوح ۳٬۸۴۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل (4K)، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نسبت تصویر ۱۶:۹ است.

تلویزیون TCL Crane 6 Pro
تلویزیون TCL Crane 6 Pro

تلویزیون جدید تی‌سی‌ال دارای حداکثر روشنایی ۱٬۳۰۰ نیت با پوشش ۹۵ درصدی از طیف رنگی DCI-P3 و پشتیبانی از Dolby Vision IQ و فناوری بهینه‌سازی IMAX Enhanced است. این محصول همچنین از موتور کیفیت تصویر TSR برای تحلیل هوشمند فریم به فریم پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون Thunderbird Crane 6 Pro به پردازنده‌‌ی MT9653 مدیاتک به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ عرضه می‌شود و از وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵٫۲ پشتیبانی می‌کند.

تی‌سی‌ال اعلام کرده است که کرین ۶ پرو تبلیغات ندارد و تجربه‌ی کاربرپسندتری را ارائه می‌دهد. این دستگاه مجهز اسپیکر ۲٫۱ کاناله با حداکثر توان خروجی ۵۰ وات است و از ساب‌ووفر ۲۰ وات در بخش پشتی برای افزایش صدای بیس استفاده می‌کند.

تلویزیون TCL Crane 6 Pro
تلویزیون TCL Crane 6 Pro

تلویزیون جدید تی‌سی‌‌ال دو درگاه HDMI 2.1 و همچنین درگاه‌های استاندارد HDMI 2.0، USB 3.0 و USB 2.0 را دارد. این تلویزیون با دو درگاه HDMI 2.1 FRL و پهنای باند ۴۸ گیگابایت‌بر‌ثانیه انتخاب جذابی برای گیمرها خواهد بود. همچنین کرین ۶ پرو حالت سینمایی 24P را برای مشاهده‌ی فیلم به کاربران ارائه می‌دهد.

تلویزیون TCL دارای یک نوار ابزار GameBar منحصربه‌فرد است که به گیمرها تنظیماتی از جمله پوشش برنامه‌های کاربردی، بهبود جزئیات سایه‌ها و حالت خودکار با تأخیر کم را ارائه می‌دهد تا تجربه‌ی بازی را با اولویت‌های فردی تطبیق دهند.

قیمت تلویزیون کرین ۷ تی‌سی‌ال به ۴,۹۹۹ یوان (۶۹۴ دلار) می‌رسد و فروش آن در چین آغاز شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات