شیائومی سه تلویزیون بسیار پیشرفته با HyperOS رونمایی کرد

دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
تلویزیون مینی led شیائومی نصب به دیوار
تلویزیون‌های مینی LED جدید شیائومی ویژگی‌‌های صوتی و تصویری خیره‌کننده‌ای دارند.
تبلیغات

شیائومی سه تلویزیون LCD با چراغ مینی LED را در قالب خانواده‌ی S رونمایی کرد که در اندازه‌های ۵۵ و ۶۵ و ۷۵ اینچی عرضه خواهند شد. این تلویزیون‌ها به رابط کاربری HyperOS مجهزند.

بسیاری از مردم شیائومی را بیشتر به‌‌دلیل محصولاتی مانند گوشی شیائومی و لپ‌تاپ یا لوازم جانبی می‌شناسند؛ اما در‌حال‌حاضر این شرکت چینی پنجمین تولیدکننده‌ی برتر تلویزیون‌های هوشمند در جهان است. در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۳، تلویزیون شیائومی بیش از ۱۳ درصد از بازار جهانی را دراختیار داشت.

دسته بازی در دست در حال بازی ماشین روی تلویزیون مینی led شیائومی

براساس اطلاعات رسمی، تلویزیون‌های ۵۵ و ۶۵ و ۷۵ اینچی مینی LED سری S شیائومی از HyperOS استفاده می‌کنند. نسخه‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی این سری قبلاً رونمایی شده بودند و اکنون مدل ۷۵ اینچی با وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز از راه رسیده است.

در نمایشگر مینی LED، از هزاران دیود نورانی برای تولید نور پس‌زمینه‌ استفاده می‌شود. این فناوری عمق رنگ بیشتر، وضوح بهتر، نسبت کنتراست خیره‌کننده‌تر و شدت روشنایی بیشتری را درمقایسه‌با پنل LCD معمولی ایجاد می‌کند. درضمن، فرایند ساخت نمایشگرهای مینی LED از MicroLED یا OLED آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر است.

تلویزیون‌های مینی LED سری S شیائومی با ترکیب سیستم صوتی استریو ۲۵ واتی و فرمت HDR دالبی ویژن و صدای سه‌بعدی Atmos تلاش می‌کنند بیننده را در محیطی سینماگونه قرار دهند. این تلویزیون‌ها از درگاه ارتباطی HDMI 2.1 نیز برخوردارند که باعث کاهش تأخیر خواهد شد.

تلویزیون‌های جدید شیائومی به‌لطف ویژگی‌هایی تأخیر کم و نرخ‌ نوسازی متغیر، به گزینه‌های مناسبی برای گیمرها تبدیل می‌شوند. علاوه‌براین، استفاده از پردازنده‌ی چهارهسته‌‌ای و پشتیبانی از وای‌فای 6 نیز قدرت عملکرد بدون وقفه و اتصال بلادرنگ را برای تلویزیون‌های سری S فراهم کرده است.

قیمت تلویزیون‌ های سری S شیائومی در مدل‌های ۵۵ و ۶۵ و ۷۵ اینچی به‌ترتیب ۲٬۳۹۹ و ۲٬۹۹۹ و ۳٬۹۹۹ یوان (۳۵۳ و ۴۴۱ و ۵۸۸ دلار) تعیین شده است. انتظار می‌رود این محصولات به‌زودی پس از عرضه در کشور چین، وارد بازارهای جهانی شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات