تعمیر گوشی و تلویزیون‌های سامسونگ در خانه امکان‌پذیر شد

پنج‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
شخصی در حال تعمیر گوشی از پشت
از این به بعد در برخی کشورها می‌توان به کمک سامسونگ تلویزیون‌های این شرکت را در خانه تعمیر کرد.
تبلیغات

سامسونگ در مرداد ۱۴۰۱ با همکاری iFixit برنامه‌ای برای تعمیر محصولات خود توسط مشتریان معرفی کرد. دارندگان محصولات سامسونگ در ۳۰ کشور با خرید قطعات از خود شرکت و نصب برنامه‌ی Self Repair Assistant، می‌توانند از راهنمایی‌های گام‌به‌گام موجود برای تعمیر وسایل استفاده کنند.

طبق بیانیه‌ی سامسونگ، این شرکت در حال افزایش تعداد محصولات خود در برنامه‌ی سرویس تعمیر در خانه است. این برنامه اکنون راهنمای تعمیر ۵۰ دستگاه را ارائه می‌دهد که اکثر مدل‌های گوشی‌ سامسونگ، تبلت سامسونگ و لپ تاپ سامسونگ را شامل می‌شود.

سامسونگ ۱۴ محصول جدید را به این لیست اضافه کرده است که عبارتند از: سری گلکسی S23، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵، سری گلکسی تب S9 و گلکسی بوک ۲ پرو.

همچنین سامسونگ ۲۰ وسیله‌ی خانگی جدید مانند سری تلویزیون‌ ۲۰۲۳ و پروژکتور نسل دوم Freestyle را به برنامه اضافه کرده است.

همانند سایر دسته‌ها، بخش لوازم خانگی به مالکان امکان دسترسی به قطعات، ابزارها و راهنمای گام‌به‌گام را می‌دهد. این موارد به تصویر، برق، اتصال Wi-Fi، خروجی HDMI، صدا و کنترل از راه دور مربوط هستند. همچنین دارندگان گلکسی بوک سامسونگ می‌توانند بلندگوهای چپ و راست و فن را جایگزین کنند.

سامسونگ همچنین تنوع قطعات بیشتری برای گوشی و تبلت‌های خود در نظر گرفته است. برای مثال دارندگان این محصولات اکنون می‌توانند بلندگوها، جای سیم‌کارت و کلیدهای کناری را خریداری و آن‌ها را در خانه‌ی خود تعویض کنند.

قیمت کیت‌های تعمیر در خانه‌ی سامسونگ باتوجه به مدل آن‌ها متفاوت است. به‌عنوان مثال خرید نمایشگر و باتری گلکسی S22 اولترا، ۲۴۰ دلار برای کاربران هزینه خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات