حالت Maintenance سامسونگ از اطلاعات شخصی گوشی شما هنگام تعمیر محافظت می‌کند

چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ عرضه این ویژگی را در سطح جهانی آغاز کرده است.
تبلیغات

سامسونگ در ماه ژوئیه، آزمایش حالت Maintenance را در کره آغاز کرد و سپس در ماه سپتامبر برای بازار چین عرضه شد. اکنون غول فناوری کره جنوبی ویژگی مذکور را در سطح جهانی عرضه کرده است. حالت Maintenance که در کره به‌عنوان Repair mode نیز شناخته می‌شود، به کاربران این امکان را می‌دهد تا هنگام فرستادن گوشی خود برای تعمیر، از اطلاعات شخصی خود مانند عکس‌ها، پیام‌ها و مخاطبان محافظت کنند.

عرضه حالت Maintenance با مدل‌های برتر سری گلکسی S21 و S22 که به رابط کاربری One UI 5 مجهز هستند، آغاز شده است. به گفته‌ی سامسونگ، این ویژگی تا سال ۲۰۲۳ برای دستگاه‌های گلکسی بیشتری دردسترس قرار خواهد گرفت.

فعال‌سازی حالت تعمیر و نگه‌داری maintenance سامسونگ

اگر دستگاهی دارید که به این ویژگی مجهز است، با رفتن به بخش تنظیمات (Settings) > مراقبت از باتری و دستگاه (Battery and device care) می‌توانید آن را فعال کنید. بااین تفاسیر، هنگامی که حالت Maintenance را روشن و سپس دستگاه خود را مجدداً راه اندازی می‌کنید، تمام اطلاعات شخصی شما برای شخصی که در حال تعمیر گوشی است، غیرقابل دسترسی خواهد بود. آن‌ها همچنین نمی‌توانند برنامه‌های نصب‌شده شما را بازگردانی کنند.

داده‌ها و حساب‌های ایجادشده توسط آن‌ها در حالت Maintenance، و همچنین برنامه‌های دانلود شده از فروشگاه گلکسی، هنگام خروج از آن به‌طور خودکار حذف می‌شوند. عملیات خروج را می‌توان با ضربه‌زدن روی آیکون mode's quick settings و سپس احراز هویت با استفاده از اثر انگشت خود انجام داد. پس از آن، گوشی به حالت عادی مجدداً راه اندازی می‌شود، به‌طوری که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات