تلویزیون‌های قدیمی ال جی نونوار می‌شوند

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
تماشای فیلم با تلویزیون NANO84 ال جی
ال‌جی اعلام کرد که تلویزیون‌‌های قدیمی‌ترش به‌روزرسانی جدید webOS را دریافت خواهند کرد.
تبلیغات

ال‌جی اعلام کرده است که امکان به‌روزرسانی سیستم‌عامل webOS در مدل‌های قدیمی‌تر تلویزیون‌های هوشمند این شرکت فراهم شده است. به‌گزارش زومیت، ال‌جی جدیدترین به‌روزرسانی webOS را برای تمام مدل‌های ۲۰۲۲ تلویزیون‌ ال جی از سری LG OLED Flex و LG OLED Objet Collection Posé و QNED MiniLED 8K (سری‌های ۹۵/۹۹) منتشر خواهد کرد.

ال‌جی وعده داده است که به‌روزرسانی یادشده درآینده برای مدل‌های بیشتری از تلویزیون‌هایش دردسترس قرار بگیرند. دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی می‌توانند با جدیدترین نسخه‌ی webOS تجربه‌ی شخصی‌سازی‌شده‌تری داشته باشند. نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل به کاربران پیشنهادهایی براساس سلیقه‌هایشان می‌دهد.

ویژگی Quick Card UI محتواها و سرویس‌های مختلف را در رابط کاربری جدیدی با طراحی شبیه به رابط کاربری گوشی‌ها، در دسته‌بندی‌هایی مانند موسیقی و بازی‌ها و ورزش قرار می‌دهد. درمقابل، امنیت سیستم‌عامل هم به‌لطف به‌روزرسانی جدید تقویت شده است.

WebOS اکنون روی ۲۰۰ میلیون تلویزیون هوشمند در سراسر جهان اجرا می‌شود. ال‌جی قصد دارد در سال‌های آینده‌ سرمایه‌گذاری زیادی روی این پلتفرم انجام دهد و آن را به مجموعه‌ای بزرگ از سرویس‌ها و محتواهای گوناگون تبدیل کند.

بایک‌سئون پیل، مدیر بخش برنامه‌ریزی محصول و سرگرمی‌های خانگی ال‌جی، درباره‌ی به‌روزرسانی جدید WebOS گفت: «همان‌طور‌که بهبود مداوم رابط کاربری و رابط کابری گرافیکیِ پلتفرم webOS نشان می‌دهد، ال‌جی سرسختانه به ارتقای امنیت و کاربری آسان متعهد است تا از برخورداری کاربران از تجربه‌ی امن و بی‌دردسر در هنگام استفاده از محصولات این شرکت مطمئن شود. به تلاش برای ارائه‌ی تجربه‌های کاربری غنی‌کننده‌ی زندگی به مشتریان خود با ارائه‌ی طیف وسیعی از محتواها و خدمات روی تلویزیون‌هایمان ادامه می‌دهیم.»

ال‌جی در نمایشگاه CES امسال حضور پررنگی داشته و نوآوری‌های جدیدی در بخش تلویزیون و سایر لوازم خانگی به‌نمایش گذاشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات