تلویزیون‌های اولد ۲۰۲۴ پاناسونیک در ابعاد متنوع رونمایی شدند

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
مطالعه 3 دقیقه
تلویزیون Z95 پاناسونیک
تلویزیون‌های اولد پاناسونیک که برای اولین‌بار به آمازون فایر تی‌وی داخلی مجهز شده‌اند، با جدیدترین فناوری‌های صوتی و تصویری روانه‌ی بازار خواهند شد.
تبلیغات

طرفداران FireTV آمازون تا به امروز گزینه‌های زیادی برای خرید تلویزیون نداشته‌اند؛ چرا که بیشتر تلویزیون‌ها به دستگاه پخش خارجی نیاز دارند. شرکت پاناسونیک امروز اعلام کرد که تلویزیون‌های اولد جدیدش دارای Fire TV داخلی هستند و این فناوری، محصولات جدید پاناسونیک را به اولین تلویزیون‌های اولد تبدیل می‌کند که از این قابلیت برخوردارند.

طبق بیانیه رسمی پاناسونیک، مشارکت جهانی این شرکت با آمازون در ابتدا بر دو مدل تلویزیون اولد متمرکز خواهد شد؛ مدل Panasonic Z95A در ابعاد ۵۵ و ۶۵ اینچی و Panasonic Z93A در ابعاد ۷۷ اینچی. با این حال، انتظار می‌رود پاناسونیک در آینده مدل‌های دیگری را نیز با Fire TV روانه‌ی بازار کند.

سرویس‌های پخش تلویزیون Z95 پاناسونیک

سری جدید تلویزیون‌ پاناسونیک از جدیدترین قابلیت‌های رابط کاربری Fire TV بهره می‌برد؛ ازجمله قابلیتی که به تلویزیون اجازه می‌دهد اطلاعات مفیدی را در زمانی که به‌طور فعال تلویزیون تماشا نمی‌کنید، نمایش دهد.

هر دو مدل Z95A و Z93A از فناوری Dolby Vision IQ Precision Detail پشتیبانی می‌کنند که نسخه‌ی تکامل‌یافته‌ فناوری تشخیص نور محیطی Dolby Vision IQ محسوب می‌شود و هدف آن بهبود جزئیات تصویر با تنظیم سطوح نور در هر ناحیه از صفحه بدون تغییر شدت روشنایی است.

مدل Z95A همچنین دارای فناوری نمایشگر Micro Lens Array (MLA) است که روشنایی بیشتری را فراهم می‌کند.

تصویر نمایشگر تلویزیون Z95 پاناسونیک
تصویر نمایشگر تلویزیون Z95 پاناسونیک

تلویزیون‌های ۲۰۲۴ پاناسونیک همچنین به پردازنده‌ی جدید HCX Pro AI Processor مجهز هستند که از نرخ نوسازی تا ۱۴۴ هرتز سازگار با Dolby Vision Gaming پشتیبانی می‌کند. این قابلیت، تلویزیون‌های اولد پاناسونیک را به انتخاب خوبی برای گیمرها تبدیل می‌کند.

پاناسونیک بار دیگر برای بهینه‌سازی سیستم صوتی به سراغ شرکت Technics رفته تا فناوری 360 Soundscape Pro را که دارای اسپیکرهای چندجهته و پشتیبانی از دالبی اتموس برای صدای فراگیر سه‌بعدی است، ارائه دهد.

تلویزیون Z95 پاناسونیک در حال اجرای بازی

میکروفون‌های دستگاه امکان دسترسی به دستیار صوتی الکسای آمازون را فراهم می‌کنند. تلویزیون‌ها دارای داشبورد Smart Home هستند که به شما امکان می‌دهند دستگاه‌های خانه را کنترل کنید. همچنین پشتیبانی از Apple AirPlay و Apple Home برای کسانی که ترجیح می‌دهند از سیری اپل استفاده کنند، وجود دارد.

پاناسونیک قیمت تلویزیون های جدیدش را اعلام نکرده است؛ بنابراین باید منتظر بمانیم تا به‌زودی فهرست کشورها و قیمت‌ها منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات