این تلویزیون ۱۰ میلیونی در سه طرف تقریباً هیچ حاشیه‌ای ندارد

شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
تلویزیون بدون حاشیه Elista گوگل
تلویزیون‌ Elista Xplore همراه با سیستم‌‌عامل گوگل تی وی رونمایی شد. این تلویزیون خوش‌قیمت طراحی جذابی دارد.
تبلیغات

الیستا، یکی از برند‌های تولید‌کننده‌ی بهترین تلویزیون های ارزان که امارات مستقر است قصد دارد تا فروش محصولات خود در کشور‌های دیگر را رونق ببخشد. برند مورد بحث پس از اینکه ماه گذشته تلویزیون هوشمندی به اندازه‌ی ۷۵ اینچ که از پنل QLED بهره می‌برد را معرفی کرد، حالا تلویزیون‌های سری Xplore خود را به‌نمایش گذاشته است.

تصویر گل آبی و بنفش روی تلویزیون هوشمند Elista 2023

بر اساس بیانیه‌ی الیستا، تلویزیون‌های سری Xplore در اندازه‌های ۳۲، ۴۳، ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچ به بازار عرضه می‌شوند. مدل‌های ۳۲ و ۴۳ اینچی در انواع مختلفی با وضوح HD و FHD به بازار عرضه می‌شوند. مدل ۴۳ اینچی نسخه دیگری هم دارد که مانند مدل‌های ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچی از وضوح 4K بهره می‌برد.

برخی از مدل‌های این تلویزیون از HDR10 پشتیبانی می‌کنند. نکته قابل توجهی که درباره‌ی این تلویزیون‌ها وجود دارد این است که همگی از طراحی بدون حاشیه برخوردار هستند. این مورد راه رقابت با تلویزیون‌هایی مانند انواع تلویزیون سامسونگ را برای این برند باز می‌کند.

نمای جلو تلویزیون هوشمند Elista 2023 با طرح قرمز

علاوه‌براین، اسپیکر مدل‌های ۵۵ اینچی، ۳۲ اینچی و ۴۳ اینچی FHD برای ارائه تجربه‌ی فراگیر صوتی از ساندبار یکپارچه که از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند، بهره می‌برند.

همه‌ی تلویزیون‌های این سری دارای سیستم‌عامل گوگل تی وی به‌همراه ویژگی‌هایی از جمله کروم‌کست، پشتیبانی از فرمان‌ صوتی، انواع شخصی‌سازی، اسکرین میرورینگ و حالت کودک هستند. گزینه‌های ارتباطی این تلویزیون‌ها شامل بلوتوث ۵٫۱، وای‌فای دو‌بانده، سه عدد درگاه HDMI و یک عدد درگاه اترنت می‌شوند.

قیمت تلویزیون‌ سری Xplore از ۲۰۳ دلار برای مدل ۳۲ اینچی شروع می‌شود. مدل‌های ۴۳ اینچی FHD و 4K به‌ترتیب دارای قیمت ۳۲۹ و ۳۷۷ دلار هستند. مدل‌های ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچی نیز به‌ترتیب ۴۷۹، ۵۱۵ و ۷۵۵ دلار قیمت خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات