دارندگان تلویزیون‌های سامسونگ سه ماه اشتراک رایگان +Apple TV دریافت می‌کنند

جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در طرحی ویژه به تمامی دارندگان تلویزیون‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ خود سه ماه اشتراک رایگان سرویس استریم +Apple TV ارائه می‌دهد.
تبلیغات

تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۱۹ میزبان اپلیکیشن Apple TV شدند. این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد به سرویس استریم فیلم و سریال +Apple TV دسترسی داشته باشند. ارائه‌ی اپلیکیشن Apple TV در تلویزیون‌های سامسونگ اتفاقی نادر بود، بااین‌حال ازآنجاکه سامسونگ سرویسی برای رقابت مستقیم با +Apple TV ندارد، چندان متعجب نشدیم. سامسونگ اولین شرکتی بود که اپلیکیشن Apple TV را به تلویزیون‌های هوشمند اضافه کرد.

براساس گزارش سم‌موبایل، سامسونگ طرح جدیدی را به‌صورت محدود آغاز کرده که به دارندگان تلویزیون‌های هوشمند این شرکت امکان می‌دهد تا سه ماه به رایگان از سرویس +Apple TV استفاده کنند. این طرح ویژه برای تمامی کاربران سامسونگ در سراسر دنیا که تلویزیون‌های مدل ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ شرکت کره‌ای را خریداری کرده‌اند قابل دسترس است. دارندگان این تلویزیون‌ها صرفاً ازطریق ثبت نام در اپلیکیشن Apple TV می‌توانند به سه ماه اشتراک رایگان دسترسی پیدا کنند. طرح موردبحث سامسونگ تا روز ۲۸ نوامبر ۲۰۲۲ (۷ آذر ۱۴۰۱) ادامه خواهد داشت.

اپل از زمان معرفی سرویس +Apple TV سرمایه‌گذاری عظیمی روی آن انجام داده است. این سرویس استریم از تعداد زیادی فیلم و سریال اختصاصی میزبانی می‌کند و کاربران بسیار زیادی دارد. البته همچنان نتفیکس محبوب‌ترین سرویس استریم محتوا در دنیا به حساب می‌آید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات