سامسونگ به‌عنوان اولین شرکت، پشتیبانی از اپل تی وی و ایر پلی 2 را به تلویزیون‌هایش اضافه کرد

سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اولین تولیدکننده‌ی تلویزیون خواهد بود که سرویس‌های تلویزیونی جدید اپل، یعنی Apple TV و AirPlay 2، را در محصولات خود رونمایی می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ الکترونیکس در بیانیه‌ای اعلام کرد از امروز، همه‌ی تلویزیون‌های ساخت سال ۲۰۱۹ این شرکت و برخی از مدل‌های سال ۲۰۱۸ با به‌روزرسانی فریمور اپلیکیشن‌های جدید اپل را دریافت می‌کنند. اپلیکیشن جدید Apple TV در بیش از ۱۰۰ کشور جهان عرضه می‌شود و AirPlay 2 هم در ۱۷۶ کشور دردسترس خواهد بود. بدین‌ترتیب مشتریان سامسونگ می‌توانند کانال‌های اپل تی‌وی و فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی آیتونز را در تلویزیون‌های هوشمند مشاهده کنند.

وان جین لی، معاون ارشد اجرایی در بخش نمایشگرهای سامسونگ الکترونیکس، درباره‌ی خبر جدید گفت:

در یک دهه‌ی گذشته، سامسونگ در خط‌مقدم ارائه‌ی محتوا برای مشتریان تلویزیون‌های هوشمند بود و گسترده‌ترین انتخاب‌های محتوایی را به آن‌ها عرضه کرد. ما به‌عنوان اولین تولیدکننده‌ی تلویزیون اپلیکیشن Apple TV را در پلتفرم تلویزیون‌های هوشمند خود ارائه می‌کنیم. سامسونگ درادامه‌ی سیاست‌های خود با ارائه‌ی تجربه‌ی جدید از اپلیکیشن اپل در بزرگ‌ترین نمایشگرهای موجود، ارزش درخورتوجهی به مشتریان می‌دهد.

اپلیکیشن اپل تی‌وی به‌صورت کامل با پلتفرم تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ هماهنگ شده است. کاربران می‌توانند به‌راحتی آیکون اپلیکیشن را انتخاب کنند و به تمامی فیلم‌‌ها و برنامه‌های خریدشده در آیتونز دسترسی داشته باشند. به‌علاوه، بیش از ۱۰۰ هزار فیلم و برنامه‌ی تلویزیونی آیتونز برای خرید یا اجاره در اپلیکیشن جدید ارائه می‌شوند. در میان آن‌ها، محتواهایی با کیفیت 4K HDR هم ارائه می‌شود که کیفیتی خارق‌العاده دارند.

مشتریان در سرتاسر جهان می‌توانند ازطریق اپلیکیشن جدید در کانال‌های اپل‌ تی‌وی هم مشترک شوند و تنها هزینه‌ی کانال‌های دلخواهشان را پرداخت کنند. پرداخت نیز به‌صورت لحظه‌ای درون خود اپلیکیشن انجام می‌شود. به‌علاوه، کاربران تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در فصل پاییز می‌توانند از +Apple TV هم استفاده کنند که به‌عنوان سرویس ثبت‌نامی ویدئو اپل چندی پیش معرفی شد. با فعال‌سازی AirPlay 2 در تلویزیون‌های سامسونگ نیز کاربران می‌توانند محتواهای مدنظر خود را از آیفون یا آیپد یا مک به‌صورت مستقیم روی تلویزیون پخش کنند.

اپلیکیشن اپل تی‌وی هماهنگی کاملی با سرویس‌های دیگر سامسونگ در تلویزیون‌های هوشمند دارد که از میان آن‌ها، می‌توان به بخش راهنمای جامع و بیکسبی و جست‌وجو اشاره کرد. همین هماهنگی، تجربه‌ای یکپارچه از محصول اپل را در تلویزیون‌های سامسونگ به‌ارمغان می‌آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات