هاب گیمینگ تلویزیون‌های سامسونگ با پشتیبانی از سرویس‌های محبوب استریم بازی راه‌اندازی شد

جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هاب گیمینگ تلویزیون‌های سامسونگ با قابلیت دسترسی به سرویس استریم Stadia ،Xbox و GeForce Now آغاز به‌ کار کرد.
تبلیغات

سامسونگ روز گذشته هاب گیمینگ اختصاصی تلویزیون‌های هوشمند و مانیتورهای سال ۲۰۲۲ خود را دردسترس قرار داد. این هاب بهترین سرویس‌های استریم بازی را در محلی واحد جمع می‌کند تا کاربران تلویزیون‌ها و مانیتورهای سامسونگ به‌سادگی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

به‌لطف این هاب، کاربر می‌تواند وارد Nvidia GeForce Now و Google Stadia و Utomik و Twitch و اپلیکیشن جدید Xbox روی تلویزیون‌های هوشمند شود. سامسونگ می‌گوید سرویس Amazon Luna را نیز به‌زودی دردسترس قرار می‌دهد. به گفته‌ی شرکت کره‌ای، این سرویس آمازون به‌‌خوبی با رابط کاربری هاب گیمینگ تلویزیون‌های سامسونگ همگام‌ می‌شود.

به گزارش ورج، هاب گیمینگ سامسونگ به‌جز گردآوری سیستم‌های محبوب استریم کاربردهای دیگری نیز دارد. کنسول‌های بازی مبتنی‌بر HDMI نیز در داخل رابط کاربری هاب قرار می‌گیرند. کاربران می‌توانند از یک کنترلر برای کنترل بخش‌های مختلف استفاده کنند و نیازی به تهیه‌ی چند کنترلر ندارند. این یعنی ازطریق هاب گیمینگ سامسونگ، هدست‌های محبوب و کنترلرهای بلوتوثی در چندین اپلیکیشن، سرویس و دستگاه کار می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین نکات مربوط به هاب گیمینگ سامسونگ پشتیبانی از اپلیکیشن جدید Xbox برای تلویزیون‌های هوشمند است. سرویس‌های Stadia و GeForce Now و Twitch هم‌اکنون در شماری از تلویزیون‌ها دردسترس هستند، اما اپلیکیشن Xbox فعلاً در انحصار هاب گیمینگ سامسونگ قرار دارد و دسترسی به سرویس Xbox Cloud Gaming را امکان‌پذیر می‌کند.

Fortnite یکی از بازی‌های موجود در این سرویس است که می‌توانید به رایگان استریمش کنید، اما برای اجرای بیش از ۱۰۰ بازی دیگر به تهیه‌ی اشتراک Xbox Game Pass Ultimate نیاز پیدا خواهید کرد.

انویدیا هم‌زمان با آغاز به‌ کار هاب گیمینگ سامسونگ اعلام کرده است چند بازی جدید شامل Alaloth: Champions of The Four Kingdoms و Disgaea 6 Complete و Card Shark و KartKraft و Hotline Miami و NASCAR 21: Ignition را به سرویس GeForce Now اضافه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات