اولین تلویزیون مجهز به FireTV هایسنس با وضوح 4K و قیمت ۵۳۰ دلار معرفی شد

چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت هایسنس اولین تلویزیون مبتنی‌بر سیستم‌عامل FireTV خود را معرفی کرد. این محصول از وضوح 4K، فناوری دالبی ویژن و HDR10 پشتیبانی می‌کند. قیمت این تلویزیون نیز ۵۳۰ دلار است.
تبلیغات

هایسنس (Hisense) امروز اولین تلویزیون مجهز به سیستم‌عامل آمازون FireTV خود را معرفی کرد. این تلویزیون ۵۰ اینچی که U6HF نام دارد با قیمت ۵۳۰ دلار به‌فروش می‌رسد و خریداران می‌توانند آن را از همین حالا پیش‌سفارش دهند. انتظار می‌رود مدل ۵۸ اینچی این محصول نیز در پاییز سال جاری با قیمت ۶۰۰ دلار عرضه شود.

به گزارش DigitalTrends، تلویزیون U6HF هایسنس از وضوح 4K بهره می‌برد و همچنین از HDR10، دالبی ویژن و HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند. این محصول از فناوری کوانتوم‌دات بهره می‌برد و نرخ نوسازی متغیر آن ۶۰ تا ۲۴۰ هرتز است. حداکثر روشنایی این تلویزیون نیز ۶۰۰ نیت اعلام شده است. این دستگاه همچنین از حالت مخصوص بازی موسوم به Game Mode Plus برای کاهش نرخ تأخیر ورودی بهره می‌برد.

تلویزیون FireTV هایسنس ۲۰۲۲

دیوید گلد، رئیس هایسنس در ایالات متحده، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت:

ما به ارائه‌ی محصولات پیشرو که بهترین سرگرمی‌ها را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد، ادامه می‌دهیم و پخش جریانی، عنصر حیاتی این امر است. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که FireTV را به مجموعه تلویزیون‌های هوشمند خود اضافه کنیم تا تجربه‌ی سرگرمی ممتازی به مشتریان خود در سراسر ایالات متحده ارائه دهیم.
کنترلر تلویزیون FireTV هایسنس ۲۰۲۲

U6HF با کنترل صوتی الکسا عرضه می‌شود؛ قابلیتی که امکان دسترسی کامل به اکوسیستم الکسا را فراهم می‌کند. علاوه‌براین سیستم‌عامل FireTV امکان تماشای هرنوع محتوایی را ارائه می‌دهد و بدین‌ترتیب نیازی به اتصال به دستگاه دیگری نخواهید داشت. کاربران همچنین می‌توانند از سایر اپلیکیشن‌های منتشرشده در فروشگاه اپلیکیشن آمازون روی این تلویزیون استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های جذاب این تلویزیون می‌توان به امکان کنترل خانه‌ی هوشمند اشاره کرد.

تلویزیون FireTV هایسنس ۲۰۲۲

دنیل راوش، معاون دستگاه‌ها و خدمات سرگرمی آمازون در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت:

هایسنس و FireTV هدف مشابهی برای ارائه‌ی بهترین سخت‌افزار و نرم‌افزار دارند تا تجربه‌ی جذابی از کار با تلویزیون هوشمند را همراه با نوآوری و قیمت مناسب ارائه دهند. ازآنجاکه هر روز برندهای بیشتری به استفاده از FireTV روی می‌آورند، ما به ارائه‌ی این بستر نرم‌افزاری روی تلویزیون‌های هوشمند بیشتری متعهد می‌شویم و توسعه‌ی این سیستم‌عامل می‌تواند مشتریان ما را خوشحال‌تر کند.

از دیگر مشخصات درخورتوجه تلویزیون هایسنس U6HF می‌توان به پشتیبانی از درگاه اترنت و وای‌فای ۵ اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات