سامسونگ با تلویزیون و ساندبار The Terrace، تجربه سرگرمی خانگی را به فضای باز منتقل می‌کند

پنج‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
تلویزیون‌ The Terrace ویژه‌ی استفاده در فضای باز در دو مدل «Partial Sun» و «Full Sun» طراحی شده‌ است و به‌ترتیب با قیمت پایه‌ی ۳,۴۹۹ و ۹,۹۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد.
تبلیغات

سامسونگ، بزرگ‌ترین تولیدکننده تلویزیون دنیا، در حال گسترش مدل‌های تلویزیون خود برای استفاده در مکان‌های مختلف است. دستاورد جدید غول کره‌ای با سری تلویزیون‌های The Terrace به‌گونه‌ای طراحی شده است که برای فضای باز استفاده می‌شود.

معمولاً دلایل مختلفی وجود دارد که نمی‌توان از تلویزیون معمولی بیرون از خانه بهره برد. بدنه و صفحه‌نمایش‌‌ تلویزیون‌ها معمولاً از موادی ساخته نمی‌شود که بتواند با قرارگرفتن درمعرض مستقیم عناصر مقاومت کند و هنگام استفاده از تلویزیون داخل خانه در فضای باز به‌دلیل روشنایی کم نمایشگر مشکلاتی به‌وجود می‌آید.

باوجوداین، سامسونگ چالش تولید تلویزیون مصرفی برای فضای باز را پذیرفت و اولین مدل را با نام تجاری «The Terrace» در سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد. امروزه، مشتریان می‌توانند بین تعداد انگشت‌شماری از مدل‌ها با قیمت‌های متفاوت تلویزیون مدنظر خود را انتخاب کنند. حال اگر مصرف‌کننده‌ای قصد دارد The Terrace را به مرکز سرگرمی در فضای باز تبدیل کند، درادامه باید از نکاتی مطلع باشد.

تلویزیون Terrace دو مدل اصلی در اندازه‌های مختلف دارد

افرادی که قصد دارند تلویزیون مخصوص فضای باز سامسونگ را بخرند، اولین نکته‌ای که باید از آن آگاه باشند، این است که شرکت مذکور در حال فروش دو نوع اصلی The Terrace است که «Partial Sun» و «Full Sun» نامیده می‌شوند.

تلویزیون The Terrace سامسونگ برای فضای باز-۲

هر دو مدل گواهی IP55 برای مقاومت دربرابر گردوغبار و آب دارند؛ یعنی می‌توانند دربرابر پاشش آب کم فشار از هر زاویه‌ای مقاومت کنند. تفاوت اصلی بین مدل‌های Full Sun و Partial Sun این است که اولی را می‌توان در نور مستقیم خورشید استفاده کرد؛ ولی دومی چنین قابلیتی ندارد. افزون‌براین، مدل Partial Sun در اندازه‌های ۵۵ و ۶۵ و ۷۵ اینچ QLED 4K موجود است؛ اما مدل Full Sun در اندازه‌های ۶۵ و ۷۵ اینچی QLED 4K ارائه می‌شود.

مدل‌های Sun Partial و Full Sun سطوح روشنایی متفاوتی دارند

یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام خرید تلویزیون The Terrace مدنظر قرار دهید، این است که مدل‌های Sun Partial و Full Sun سطوح مختلف روشنایی دارند. در کمال تعجب، عملکرد آن‌ها برخلاف موارد ذکرشده است؛ چراکه Partial Sun ظاهراً درخشان‌تر است.

طبق توضیحات رسمی فروشگاه الکترونیکی سامسونگ ایالات متحده درباره‌ی تلویزیون The Terrace، مدل Partial Sun می‌تواند بیش از ۲۰۰۰ نیت روشنایی ارائه دهد. درمقابل، Full Sun، مدلی که می‌توان در نور مستقیم خورشید از آن استفاده کرد، بیش از ۱۵۰۰ نیت روشنایی دارد.

درهرصورت، هر دو مدل باید به‌اندازه‌ی کافی روشن باشند تا در اکثر شرایط نوری، تجربه‌ی دید راحتی ارائه دهند. مدل‌های مذکور نه‌تنها می‌توانند به درخشندگی چشمگیری برسند؛ بلکه از پنل‌های ضدتابش نیز بهره می‌برند.

سامسونگ ساندبار مقاومی دربرابر آب برای The Terrace طراحی کرده است

ساندبار تلویزیون The Terrace سامسونگ برای فضای باز

امروزه، ساندبار تقریباً لوازم جانبی ضروری برای تلویزیون هوشمند محسوب می‌شود؛ زیرا کیفیت بلندگوهای داخلی تقریباً همه‌ی تلویزیون‌های موجود در بازار عالی نیست.

خوشبختانه، سامسونگ ساندربار مقاوم دربرابر گردوغبار و آب با بهره‌مندی از گواهی IP55 را به‌طور ویژه‌ای برای The Terrace ساخته و مطابق انتظار، آن را «The Terrace Outdoor Soundbar» نامیده است. این ساندبار سه کانال با ساب‌ووفر داخلی ۲۱۰ وات دارد و مهم‌تر اینکه سامسونگ آن را برای فضای باز بهینه کرده است. از دیگر ویژگی‌های ساندبار جدید سامسونگ می‌توان به Wi-Fi و Bluetooth streaming ازطریق SmartThings و پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا آمازون اشاره کرد.

قیمت تلویزیون The Terrace

تلویزیون The Terrace با وجود تمام ویژگی‌های عالی خود، بسیار گران است. قیمت تلویزیون سامسونگ The Terrace Partial Sun مدل ۵۵ اینچی از ۳,۴۹۹ دلار شروع می‌شود. افزون‌براین، مدل‌های ۶۵ و ۷۵ اینچی به‌ترتیب با قیمت‌های ۴,۹۹۹ و ۶,۴۹۹ دلاری در آمریکا دردسترس هستند.

درمقابل، مدل ۶۵ و ۷۵ اینچی The Terrace Full Sun به‌ترتیب به قیمت ۹,۹۹۹ و ۱۲,۹۹۹ دلار فروخته می‌شود. قبمت ساندبار The Terrace Outdoor نیز ۱,۱۹۹ دلار اعلام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات