شایعه: احتمالاً شیائومی در حال ساخت تلویزیون جدید و بزرگ ۱۰۰ اینچی است

دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
شایعات جدید ادعا می‌کنند شیائومی مشغول تولید تلویزیونی جدید و ۱۰۰ اینچی است.
تبلیغات

شایعات حاکی از آن است که شیائومی احتمالاً به‌زودی تلویزیون هوشمند ۱۰۰ اینچی (۲۴۵ سانتی‌متری) جدیدی رونمایی می‌کند. mysmartprice با انتشار گزارشی اطلاعاتی از این تلویزیون غول‌پیکر‌ به‌اشتراک گذاشته است؛ تلویزیونی که در چندین سایت صدور گواهینامه مشاهده شده. دستگاه مذکور دیگر نسخه‌های تلویزیونی اخیر شیائومی، ازجمله تلویزیون هوشمند Redmi X75 را دنبال خواهد کرد که اواخر سال گذشته در چین عرضه شد.

به‌گزارش نوت‌بوک‌چک، گجتی با شماره‌مدل L100R8-MAX و نام «تلویزیون غول‌پیکر ۱۰۰ اینچی Redmi MAX» در پایگاه داده گواهی بلوتوث SIG فهرست شده است. با‌‌توجه‌‌‌به فهرست مذکور، این دستگاه با اتصال بلوتوث ۵.۰ عرضه خواهد شد.

Mysmartprice فهرست دیگری را در وب‌سایت گواهی 3C با شماره‌مدل یکسان پیدا کرده است. صدور گواهینامه‌ی 3C در چین برای ایمنی مشتری اجباری است. متأسفانه جزئیات بیشتری از این تلویزیون در وب‌سایت یادشده ذکر نشده است.

تلویزیون ۱۰۰ اینچی مذکور اولین دستگاه غول‌پیکر شیائومی نخواهد بود؛ زیرا این شرکت در مارس ۲۰۲۰ تلویزیون هوشمند ردمی مکس ۹۸ اینچی را در هند عرضه کرد. این محصول به صفحه‌نمایش 4K با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و طیف‌رنگی NTSC تقریباً ۸۵ درصدی و ۴ گیگابایت حافظه‌ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز بود.

می‌توان انتظار داشت که این دستگاه ۱۰۰ اینچی جدید مشخصات تصویری و صوتی مشابه یا حتی بهتری از تلویزیون ۹۸ اینچی Max TV داشته باشد. در‌‌حال‌‌حاضر، مشخص نیست که محصول مذکور چه زمانی عرضه خواهد شد؛ اگرچه احتمالاً ابتدا فروش آن از چین آغاز می‌شود.

قیمت همیشه بزرگ‌ترین ابزار رقابت شیائومی در بازار بوده است و احتمالا قیمت تلویزیون ۱۰۰ اینچی این شرکت نیز بسیار پایین‌تر از رقبای‌اش خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات