سامسونگ پلتفرم بازی ابری را برای تلویزیون‌های تایزن معرفی کرد

چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با معرفی پلتفرم بازی ابری خود روی تلویزیون‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل تایزن، آماده‌ی پیوستن به رقابت با گوگل استادیا، انویدیا جی‌فورس و... است.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، سامسونگ روز گذشته در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود، از پلتفرم بازی ابری برای تلویزیون‌های تایزن رونمایی کرد.

محبوبیت بازی‌های ابری به‌طور پیوسته در حال افزایش است؛ به‌ویژه از آنجایی که اکنون رقبای بزرگی مانند Xbox’s xCloud, Google’s Stadia, NVIDIA GeForce Now, and Amazon’s Luna در دسته‌های سرگرمی‌ها قرار دارند، سامسونگ با معرفی پلتفرم بازی ابری روی تلویزیون‌ هوشمند مجهز به سیستم‌عامل تایزن خود آماده‌ی پیوستن به این رقابت است.

متأسفانه سامسونگ جزئیات پلتفرم بازی ابری خود را فاش نکرده و مشخص نیست که پلتفرم چگونه کار خواهد کرد و چه نوع بازی‌هایی در این پلتفرم در دسترس خواهد بود. بااین‌حال سامسونگ برنامه‌های دیگری را برای تلویزیون‌های تایزن ارائه کرده است:

ارتباط تصویری: به‌گفته‌ی سامسونگ همکاری با گوگل این امکان را به‌ کاربران می‌دهد که از تماس ویدئویی بهتری از طریق ویژگی‌های فوکوس و زوم مجهز به هوش مصنوعی در تلویزیون لذت ببرند.

Samsung Health: تلویزیون‌های هوشمند مجهز به وب‌کم می‌توانند حرکات کاربر را در طول تمرین تجزیه‌و‌تحلیل کنند و بازخورد بی‌وقفه ارائه دهند.

قابلیت +HDR10 برای بازی‌های واقع‌گرایانه: تلویزیون‌های تایزن همچنین دارای قابلیت +HDR10 با تنظیمات خودکار برای پیمایش با تأخیر کم و HDR خواهند بود.

سامسونگ می‌گوید که همچنین سرویس «Tizen for Business» را راه‌اندازی خواهد کرد که از تابلو‌های الکترونیکی تعاملی در مدارس و کیوسک‌ها و نمایشگرها در رستوران‌ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار پشتیبانی خواهد کرد. کسب‌وکارها می‌توانند این نمایشگر‌ها را به‌موقع نظارت کنند و به‌راحتی با یک لمس، تنظیمات ساده روی چندین دستگاه اعمال کنند.

سامسونگ در ادامه‌ی کنفرانس برنامه‌های خود را برای صدور مجوز تایزن به سایر تولیدکنندگان تلویزیون با نام «مجوز پلتفرم تلویزیون تایزن» اعلام کرد. گفته می‌شود تولیدکنندگانی که می‌خواهند پلتفرم تلویزیونی پرمیوم مانند تایزن را اجرا کنند، می‌توانند این کار را به‌سرعت و با حداقل هزینه انجام دهند. ارائه‌ی مجوز برای اجرای تایزن روی تلویزیون‌های سایر برند‌ها علاوه‌بر تولیدکنندگان، به تایزن نیز کمک خواهد کرد تا محبوبیت خود را افزایش دهد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی پلتفرم بازی ابری سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات