تاریخ رونمایی رسمی REDMI SMART TV X 2022 مشخص شد

یک‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی ۲۰ اکتبر رسما تلویزیون جدید خود با نام Redmi Smart TV X ۲۰۲۲ را رونمایی می‌کند.
تبلیغات

امروز، شیائومی رسما اعلام کرد که Redmi Smart TV X ۲۰۲۲ بیستم اکتبر معرفی می‌شود. این شرکت در توییتر نیز درباره محصول آینده‌اش با صفحه‌نمایش بزرگ آن پستی منتشر کرد و گفت این تلویزیون روحیه‌ای سازش‌ناپذیر خواهد داشت و از قدرت مطلق برای غلبه بر رقیبانش استفاده خواهد کرد.

به‌گزارش گیزچاینا، ژانگ فنگ، شریک‌ و نایب‌رئیس ارشد و رئیس کمیته خرید گروه شیائومی، گفت بزرگ‌ترین رقیب تلویزیون ردمی خود این محصول است. وی درادامه پرسید:

به‌دنبال رواج صفحه‌نمایش‌های MEMC و فلزی، چه پیشرفت‌هایی می‌خواهید در Redmi Smart TV X ۲۰۲۲ مشاهده کنید؟
تلویزیون شیائومی

ویژگی‌های REDMI SMART TV X

می ۲۰۲۰، سری Redmi Smart TV X رسما عرضه شد و به‌عنوان تلویزیون هوشمند پرچم‌دار سبک جای خود را بین مشتریان جوان محکم کرد. این تلویزیون از قاب فلزی و طراحی تمام‌صفحه مینیمالیستی برخوردار و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه آن ۹۷ درصد بود. در ابتدا، تنها نسخه ۵۵ اینچی این محصول روانه بازار شد که قیمتش ۲،۲۹۹ یوان (۳۵۹ دلار) بود؛ اما بعدا نسخه ۶۵ اینچی آن نیز با قیمت ۳،۲۹۹ یوان (۵۱۲ دلار) عرضه شد.

از نظر پیکربندی، Redmi Smart TV X به ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز است و از صدای دالبی نیز پشتیبانی می‌کند. کل سیستم این تلویزیون از فناوری جبران حرکت MEMC و جبران الگوریتم هوشمند ۶۰ هرتزی استفاده می‌کند. همچنین از سیستم صوتی ساب ووفر ۸ واحدی برخوردار است که به‌واسطه آن صدای دور از فاصله ۱۰ متری پشتیبانی می‌شود. این تلویزیون چهار پلتفرم ویدئویی ارائه می‌دهد و دستیار صوتی داخلی Xiao Ai آن تعامل را بسیار ساده‌تر می‌کند.

MEMC چیست؟

MEMC مخفف عبارت Motion Estimation, Motion Compensation است که «برآورد حرکت، جبران حرکت» معنی می‌شود. این فناوری جدیدی است که به‌دلایل مختلفی به‌سرعت در حال محبوب‌شدن است. برای تلویزیون‌های معمولی بسیار مهم است که به‌دلیل فریم‌های ویدئویی پایین، اشیای سریع را با جزئیات زیاد ضبط کنند. بنابراین، MEMC امکان ایجاد مصنوعی فریم‌های اضافی برای فیلم‌ها و ویدئوها را فراهم می‌کند. با این فناوری، اگر فیلمی با سرعت ۳۰ فریم‌‌برثانیه پخش شود، می‌توان آن را با سرعت ۶۰ یا حتی ۱۲۰ فریم‌بر‌ثانیه مشاهده کرد.

اکنون اگر باردیگر به Redmi Smart TV X ۲۰۲۲ و ویژگی‌های آن نگاهی بیندازیم، حدس‌زدن این موضوع کار سختی نیست که چرا شرکت مشتریان جوان را به‌عنوان هدف اصلی محصول انتخاب کرده است. بنابراین، قیمت این تلویزیون نجومی نخواهد بود؛ اما همچنان از ویژگی‌های شگفت‌انگیز مختلفی پشتیبانی می‌کند.

اعتقاد بر این است که وضوح صفحه‌نمایش و سخت‌افزار درمقایسه‌با نسل قبلی کاهش نمی‌یابد. بااین‌حال، همه‌چیز در چند روز آینده مشخص می‌شود و می‌توانیم ویژگی‌های محصول جدید شیائومی را کاملا بررسی کنیم. همچنین، امیدواریم قیمت مناسبی برای Redmi Smart TV X ۲۰۲۲ در نظر گرفته شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات