مبنا تلکام؛ ارائه دهنده سرویس‌های TD-LTE نامحدود در سراسر کشور

یک‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مبنا تلکام به‌عنوان شرکتی با سابقه درخشان در حوزه اینترنت، دست به عرضه سرویس TD-LTE با ترافیک نامحدود و بدون آستانه مصرف منصفانه و محدودیت در سرعت زده است.
تبلیغات

در کشورمان ارائه‌کنندگان بسیاری برای اینترنت وجود دارند که سرویس ADSL وابسته به خط تلفن ثابت را به‌عنوان خدمت اصلی خود به‌فروش می‌رسانند؛ درحالی‌که مودم‌های TD-LTE مبنا تلکام بدون هیچ وابستگی‌­ای تنها با یک سیم‌کارت می‌توانند اینترنتی چندین برابر سریع‌تر از ADSL به شما ارائه دهند.

TD-LTE با ترافیک نامحدود مبنا تلکام

اینترنت TD-LTE برای مصارف گوناگونی طراحی شده است و از آن می‌توان در سازمان‌ها، اداره‌ها، منزل‌های مسکونی و مؤسسه‌های مختلف استفاده کرد. مزیت اصلی این سرویس درمقایسه‌با ADSL سرعت بسیار زیاد و وابسته‌نبودن به خط تلفن و تجهیزاتی مانند اسپلیتر و سیم‌کشی و امکان جابه‌جایی در نقاط مختلف شهر یا کشور است و در‌مجموع راحتی بیشتری برای مصرف‌کنندگان به‌ارمغان می‌آورد. این شبکه بر بستر نسل 4.5G مخابراتی توسعه یافته است و سرعت اینترنت آن به همان اندازه خواهد بود.

مبنا تلکام سرویس TD-LTE را به دو حالت حجمی و غیر‌حجمی به‌فروش می‌رساند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه سیم‌کارت و مودم و بسته ترافیک ۵۴۰ یا ۷۸۰ گیگابایتی تا یک سال از اینترنت استفاده کنید و اگر کاربر پرمصرف هستید، می‌توانید سرویس نامحدود یک‌ساله را تهیه کنید. سرویس نامحدود دوساله نیز با تخفیف ویژه‌ای ارائه می‌شود که با خرید آن می‌توانید تا ۷۰ درصد در هزینه اینترنت سال آینده‌تان صرفه‌جویی کنید.

مبناتلکام

این ترافیک نامحدود بدون آستانه مصرف منصفانه و محدودیت سرعت است و به‌معنای واقعی کلمه نامحدود خواهد بود. بدین‌ترتیب با مشکلاتی همچون اعمال ترافیک منصفانه و افت سرعت پس از پایان این حجم مواجه نخواهید شد.

مزایای TD-LTE مبنا تلکام درمقایسه‌با رقبا

اینترنت بدون محدودیت!

به‌دلیل شبکه زیرساخت قدرتمند شرکت مبنا، سرویس‌دهی اینترنت بدون ایجاد محدودیت در پهنای باند خواهد بود. به‌عبارت‌دیگر هرچه آنتن BTS به شما نزدیک‌تر باشد، اینترنت باکیفیت‌تری دریافت خواهید کرد. نبود محدودیت تنها به ترافیک مربوط نیست و تأثیرش را روی سرعت نیز گذاشته است. این در حالی است که شرکت‌های دیگر سرعتی تا ۴۰ مگابیت‌برثانیه ارائه می‌کنند؛ اما سرویس مبنا تلکام تا سرعت ۸۰ مگابیت‌بر‌‌ثانیه را نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پوشش در سراسر کشور

بر‌خلاف سرویس‌های TD-LTE دیگر که گاهی اوقات در تمام نقاط کلان‌شهرها هم پوشش‌­دهی ندارند، سرویس TD-LTE مبنا تلکام به تمامی شهرهای کشور خدمت‌رسانی می‌کند. پوشش‌دهی گسترده سبب می‌شود تا حتی اگر در نقاطی از شهر قرار دارید که دسترسی به خط تلفن ثابت وجود ندارد، هنوز‌هم می‌توانید با پیدا‌کردن پریز برق از اینترنت پرسرعت استفاده کنید.

مودم و تجهیزات فنی

مودم‌های استفاده‌شده مبنا تلکام یکی از باکیفیت‌­ترین مودم‌های بازار است که علاوه‌بر پشتیبانی از سرعت درخورتوجه، آنتن‌دهی مطلوبی نیز در محیط دارند. این مودم‌ها با همکاری شرکت هواوی باندل شده‌اند. همچنین، امکان درخواست IP استاتیک برای کاربران وجود دارد تا کنترل بیشتری روی اینترنت خود داشته باشند.

ارائه سیم‌کارت تنها

اگر مودم TD­-LTE دارید، نگران نباشد؛ چراکه می‌توانید تنها با تهیه سیم‌کارت مبنا تلکام از همه سرویس‌های شرکت (حتی سرویس‌های نامحدود) بهره‌مند شوید.

جشنواره پاییزه سرویس‌های ADSL

اگر به تکنولوژی ADSL علاقه‌مند هستید و به‌دنبال سرویس‌های پرسرعت با ترافیک چشمگیر و تعرفه رقابتی می‌گردید، قطعا جشنواره پاییزه مبنا تلکام هم نظر شما را جلب خواهد کرد.

مبناتلکام

صحبت آخر

شرکت مبنا تلکام سوابق زیادی در زمینه فعالیت‌های اینترنتی و زیرساخت دارد و از FCPهای باسابقه کشور شناخته می‌شود که تا چندی پیش پهنای باند نیمی از مراکز مخابراتی کشور را تأمین می‌کرد. در خدمات ارائه‌شده این شرکت سعی شده است تا کیفیت خدمات به‌هیچ‌عنوان کاهش نیابد و در‌عین‌حال با قیمت‌گذاری مناسب، کاربران را به خود جلب کند. توصیه می‌کنیم تا پیش از اتمام جشنواره پاییزه محصولات این شرکت، از‌طریق وب‌سایت www.mabnatelecom.com و شماره کشوری ۱۵۳۳ و ۰۲۱۹۱۲۱۲۱۲۱ نگاهی به آن‌ها بیندازید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات