تلویزیون آنر ویژن X2 در رویداد ۴ مهر رونمایی خواهد شد

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
آنر تأیید کرده است که در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) میزبان رویداد رسمی معرفی محصول به نام Honor Smart Life خواهد بود. پوستر تبلیغاتی آنر ویژن X2، ویژگی‌های صفحه‌نمایش آن را نشان می‌دهد.
تبلیغات

آنر چندی پیش تأیید کرد که در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر ۱۴۰۰) رویداد رسمی معرفی محصول با نام Honor Smart Life برگزار خواهد کرد که انتظار می‌رود طیف وسیعی از محصولات این شرکت در آن رونمایی شوند.

به گزارش گیزموچاینا، در بین چند دستگاهی که در این رویداد معرفی خواهند شد، آنر به‌تازگی با انتشار پوستری تأیید کرده که در حال آماده‌ شدن برای عرضه‌ی سری بعدی تلویزیون‌های آنر ویژن X2 است. افزون‌ بر این، شرکت کره‌ای برخی از ویژگی‌های اصلی این سری تلویزیون را منتشر کرده است.

آنر جزئیات زیادی از صفحه‌نمایش تلویزیون جدید خود منتشر نکرده؛ اما تأیید کرده است که سری آنر ویژن X2، قادر به نمایش ۱٫۰۷ میلیارد رنگ در گستره‌ی وسیعی خواهد بود و رنگ‌هایی غنی ارائه خواهد داد.

تلویزیون آنر ویژن X2

پیش‌ از این، آنر تأیید کرده بود که در رویداد ۴ مهر، آنر مجیک بوک V 14 را معرفی خواهد کرد که جزو اولین لپ‌تاپ‌هایی محسوب خواهد شد که به‌صورت پیش‌فرض، ویندوز ۱۱ روی آن نصب شده است. از طرفی دیگر، آنر از طریق پوستری تأیید کرده است که لپ‌تاپ آینده دارای دوربین دوگانه ۵ مگاپیکسل خواهد بود.

در کنار این محصولات، انتظار می‌رود این شرکت چینی از آنر مجیک بوک ۱۶ و آنر مجیک بوک ۱۶ پرو در همان رویداد رونمایی کند. تعداد دیگری از محصولات در این رویداد معرفی خواهد شد و تعدادی دیگر نیز در حال حاضر برای پیش‌فروش در چین در دسترس هستند؛ از جمله دستگاه ماساژور شبیه به تفنگ، دستگاه شست‌وشو دهنده دهان و دندان.

رویداد دیگری از آنر قرار است امروز در چین برگزار شود و انتظار می‌رود ارتقایی برای دوربین‌های سری مجیک ۳ در نظر گرفته شده باشد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اطلاعیه رسمی آن باشیم.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی رونمایی محصولات آینده‌ی آنر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات