شیائومی مشخصات و قیمت تلویزیون‌های سری Mi TV ES 2022 را اعلام کرد

یک‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی با انتشار تیزری به ارائه‌ی اطلاعات جدیدی در مورد تلویزیون‌های سری می تی‌وی ای‌اس ۲۰۲۲ پرداخت.
تبلیغات

انتظار می‌رود شیائومی سری جدیدی از تلویزیون‌های هوشمند خود را در ۲۸ ژوئن (۷ تیر) رونمایی کند؛ محصولاتی که در قالب سری Mi TV 6 روانه‌ی بازار خواهند شد؛ اما به نظر می‌رسد شرکت چینی برنامه‌های دیگری نیز دارد و می‌خواهد محصولات دیگری از سری Mi TV ES ۲۰۲۲ معرفی کند.

طبق گزارش GSMArena، شرکت چینی با انتشار تیزری به تبلیغ تلویزیون‌های هوشمند بعدی خود پرداخته و اشاره داشته است که قیمت آن‌ها در حدود ۴۰۰۰ یوآن (معادل ۶۲۰ دلار) خواهد بود. شیائومی می‌گوید تلویزیون‌های هوشمند سری Mi TV ES ۲۰۲۲ امکانات و ویژگی‌هایی خواهند داشت که در کمتر محصولی با محدوده‌ی قیمت مشابه می‌توان در بازار یافت.

با توجه به سابقه‌ی شرکت چینی، باید گفت چنین موضوعی منطقی به نظر می‌رسد. شیائومی به عرضه‌ی محصولاتی بالارده با ویژگی‌های منحصربه‌فرد اما قیمت اقتصادی معروف است و توانسته محبوبیت خاصی میان کاربران محصولات مرتبط با حوزه‌ی فناوری کسب کند.

انتظار می‌رود این تلویزیون‌های شیائومی دارای ویژگی‌های مختلفی باشند که می‌توان به تیرگی محلی چند منطقه‌ای (multi-zone local dimming) اشاره کرد. شرکت چینی در مورد محصولات بعدی خود مدعی شده است که از نرخ روشنایی و دقت رنگ بسیار بالایی برخوردار هستند. حاشیه صفحه‌نمایش تا حد ممکن کاهش یافته است تا کاربر تجربه‌ی بهتری در زمان تماشای محتوا در تلویزیون‌ های جدید سری Mi TV ES ۲۰۲۲ شیائومی داشته باشد.

از ویژگی‌های دیگر تلویزیون‌ های شیائومی سری Mi TV ES ۲۰۲۲ می‌توان به بلندگوهای توانمند و میکروفن‌هایی اشاره کرد که قادر به دریافت فرمان صوتی هستند. شیائومی مدعی شده است که محصولات جدید این شرکت از گواهی‌های لازم در زمینه‌ی محافظت از چشم با ارائه‌ی نور آبی کم برخوردار هستند. انتظار می‌رود تلویزیون‌های بعدی شرکت چینی در سایزهای ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ به بازار عرضه شوند.

تیزر تبلیغاتی تلویزیون شیائومی Mi TV ES 2022
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات