شیائومی احتمالا تا پایان سال ۲۰۲۱ سری ردمی K50 را معرفی خواهد کرد

چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
افشاگری با انتشار پست‌هایی ادعا می‌کند که سری ردمی K50 شیائومی همراه با پیشرفت‌هایی از جمله سیستم شارژ بهینه‌تر نسبت به سری ردمی K40 روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

اوایل سال ۲۰۲۱ شیائومی سری ردمی K40 را به بازار عرضه کرد، محصولاتی ارزان‌قیمت اما با مشخصات سخت‌افزاری بالارده که البته با استقبال گسترده‌ی کاربران و علاقه‌مندان به محصولات شرکت چینی همراه بودند. حال شایعاتی مطرح شده است که برند زیرمجموعه‌ی شیائومی یعنی ردمی در نظر دارد نسل بعدی سری K را تا پایان سال ۲۰۲۱ معرفی کند.

AndroidAuthority گزارش می‌دهد که چندی پیش لو وی‌بینگ، مدیر ردمی، در حساب ویبوی خود از علاقه‌مندان به محصولات این برند پرسیده است چه امکاناتی باید به محصولات سری ردمی K50 اضافه شود. با انتشار چنین پستی وجود محصولات سری ردمی K50 نه‌تنها تأیید می‌شود، بلکه مشخص می‌‌کند که برند چینی در حال ساخت محصولاتی از سری ردمی K است.

کمی بعد از صحبت‌های لو وی‌بینگ، افشاگری اطلاعاتی در مورد سری جدید گوشی‌های هوشمند در دست ساخت ردمی منتشر کرد. آنچه در پست ویبوی افشاگر آمده است، به بهینه‌تر شدن عملکرد سری ردمی K50 در مقایسه با محصولات پیشین اشاره دارد که شامل بهبود عملکرد گوشی‌های هوشمند در زمینه‌ی عکاسی، فیلم‌برداری، شارژ سریع و کیفیت صفحه‌نمایش می‌شود.

بهبود فناوری شارژ سریع می‌تواند برای بسیاری از کاربران خبر خوشایندی باشد؛ زیرا سری ردمی K40 تا حداکثر فناوری شارژ سریع ۳۳ وات را برای باتری با ظرفیت ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت ارائه می‌کرد. البته امکان افزایش سرعت شارژ باتری به معنی این نیست که سری ردمی K50 از باتری با ظرفیت بیشتری استفاده کند. در واقع امکان دارد ظرفیت باتری‌ها نسبت به سری ردمی K40 تغییر نکند و تنها سرعت شارژ آن افزایش یابد.

افشاگر اشاره‌ای به این موضوع نداشته است؛ اما انتظار می‌رود محصولات سری ردمی K50 از فناوری شارژ ۵۰ وات یا حتی ۶۵ وات برخوردار شوند. متأسفانه هنوز مشخص نشده است چه زمانی شیائومی سری ردمی K50 را معرفی می‌کند؛ اما انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۱ شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند بعدی ردمی باشیم.

شیائومی سیاستی مانند سامسونگ دارد و برای هر بازار، محصولی با نام متفاوت عرضه می‌کند. چنین اقدامی در مورد سری ردمی K40 رخ داد و اکثر مدل‌های آن به بازار چین محدود شدند؛ اما برخی از مدل‌های آن تحت سری پوکو به بازار اروپا و سایر نقاط دنیا راه یافتند. امکان دارد چنین اتفاقی برای سری ردمی K50 نیز رخ بدهد و با تغییر نام در بازارهای دیگر دنیا عرضه شود.

متأسفانه افشاگر اطلاعات بیشتری از جمله تعداد مدل‌های سری ردمی K50 یا مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها اشاره‌ای نداشته و تنها گفته است نسبت سری ردمی K40، در چه زمینه‌هایی شاهد پیشرفت خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات