تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ گواهینامه دسترسی افراد نابینا و ناشنوا را دریافت کردند

پنج‌شنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
طبق تازه‌ترین اخبار، سامسونگ گواهینامه‌ای برای ۷ مدل از تلویزیون‌های هوشمندش، قابلیت دسترسی ویژه‌ی افراد دارای معلولیت اخذ کرده است.
تبلیغات

سامسونگ، سازنده‌ی مطرح و برتر تلویزیون، طی ۱۵ سال متوالی تمرکز زیادی روی بهبود ویژگی‌ها‌ی دسترسی‌پذیری در تلویزیون‌ هوشمند خود داشته است. غول فناوری کره‌ای قبلاً جوایز و گواهینامه‌های متعددی دریافت کرده است و امروز به‌ لطف قابلیت‌های دسترسی گسترده روی تلویزیون‌های خود، گواهی دسترسی دیگری دریافت کرده است.

به گزارش سم‌موبایل، سامسونگ اعلام کرد که برای تلویزیون‌های هوشمندش گواهینامه ATECH را از بنیاد ONCE‌ در اسپانیا دریافت کرده است. گواهینامه‌ی مذکور به چندین مدل‌ شامل تلویزیون‌های Neo QLED،ا4K QLE،ا8K QLED، فریم،اSerif،اSero و Terrace اعطا شده است. اخذ گواهینامه به این معنی است که تلویزیون‌های این شرکت برای افرادی که کاملاً نابینا یا دارای کوررنگی هستند، دردسترس‌تر و آسان‌تر است.

استفاده از تلویزیون‌ سامسونگ با گواهینامه‌ی ATECH برای افراد کاملاً یا تا حدی ناشنوا یا افرادی که توانایی صبحت کردن ندارند، آسان‌تر است. تلویزیون‌های سامسونگ دارای نوعی ویژگی دسترسی هستند که به‌ کاربران دارای مشکلات دید، شنوایی یا حرکت اجازه می‌دهد تلویزیون خود را بدون نیاز کمک به شخص دیگری به‌طور کامل تنظیم کنند.

تلویزیون‌های شرکت کره جنوبی با دسترسی به منویی کامل و آسان برای استفاده در اختیار این‌گونه افراد قرار می‌گیرد و شرایط دسترسی تعیین‌شده توسط بنیاد ONCE و استاندارد اروپا EN 301 549 را برآورده می‌کند یا حتی از آن فراتر می‌برد.

خسوس فرناندز، مدیر دسترسی و نوآوری جهانی بنیاد ONCE، می‌گوید: «برای تولیدکنندگان مهم است که نیازهای افراد دارای معلولیت را در نظر بگیرند و هدف ما این است که فرصت‌های برابر و بدون تبعیض ایجاد کنیم و همچنین به اطلاعاتی شفاف و مناسب دست یابیم.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات