تلویزیون‌ های وان پلاس با پشتیبانی از گوگل دوئو، ۲۰ خرداد رونمایی خواهند شد

شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
وان پلاس قصد دارد در رویدادی که در تاریخ ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد، تلویزیون‌های سری U1S را در ابعاد ۵۰، ۵۵ و ۶۰ اینچ و مجهز به دوربین 1080p معرفی کند.
تبلیغات

به گزارش Androidauthority، وان پلاس مدتی پیش تلویزیون ۴۰ اینچ سری Y را معرفی کرد و طبق گفته‌های آگاروال و پرایسبابا، سری تلویز‌یون‌های U1S در هند معرفی خواهند شد.

سری U1S در ابعاد ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچی با وضوح 4K عرضه خواهد شد. بنا بر گزارش‌ها، سری مذکور از قابلیت‌های HDR10 Plus، HLG و MEMC و حداکثر نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. بلندگوهای این سری تلویزیون وان پلاس با همکاری Dynaudio توان خروجی ۳۰ وات ارائه می‌دهند.

طبق گزارش‌ها، سری U1S از دوربین داخلی با رزولوشن 1080p بهره می‌برند و از گوگل دوئو برای برقراری تماس تصویری پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش بزرگ برای ارتباط تصویری مزیتی بزرگ محسوب می‌شود و از طرف دیگر، تأثیر زیادی در فروش تلویزیون خواهد داشت. وان‌پلاس TV به میکروفونی برای کنترل صدای هوشمند و فرامین صوتی در اندروید 10 تی‌وی مجهز شده است.

گفته می‌شود قیمت تلویز‌یون U1S از محدوده‌‌ی ۵۲,۹۹۹ روپیه شروع خواهد شد. وان پلاس در ایمیلی تأیید کرده است که رویداد ویژه‌ی معرفی سری تلویزیون U1S را در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد ۱۴۰۰) ساعت ۷ عصر به‌ وقت هند برگزار و وان پلاس نورد CE و وان پلاس نورد ۲ نیز معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات