جدیدترین محصولات اوپو با قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی شدند

جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
مطالعه 3 دقیقه
اوپو از محصولات جدیدش همچون هدفون کاملاً بی‌سیم، دستبند و تلویزیون هوشمند با قیمت مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرد.
تبلیغات

اوپو که به ارائه‌ی محصولات خوش‌قیمت شهره است، امروز با معرفی گوشی هوشمند جدیدی که Oppo K9 5G نامیده می‌شود، یک رویداد بزرگ برگزار کرد و به موجب آن، اکوسیستم محصولاتش را بیش از هر زمان دیگری گسترش داد. شرکت چینی در خلال رویداد یادشده از هدفون‌های کاملاً بی‌سیم جدیدش به نام Oppo Enco Air، دستبند هوشمند Oppo Band Vitality و سری جدید تلویزیون تحت نام Oppo Smart TV K9 رونمایی کرد.

Oppo Enco Air

تصویری از هدفون Oppo Enco Air

اوپو برای هدفون Enco Air یک زبان طراحی ساده، درعین‌حال شکیل و نام‌آشنای را انتخاب کرده است. هدفون مذکور دارای یک حالت بازی است که تأخیر بلوتوث را به ۴۷ میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد. سایر مشخصات شامل صدور گواهینامه IPX4 به‌منظور مقاومت دربرابر نفوذ آب، وزن ۳.۷۵ گرم و کنترل‌های لمسی برای میزان صدا، تماس‌ها و تغییرات ردیابی است.

قیمت جدیدترین ایرباد اوپو ۲۴۹ یوان تعیین شده است که بدون احتساب به تعرفه‌ها و هزینه‌های حمل‌ونقل، حدود ۳۹ دلار خواهد بود. هدفون یادشده در چهار گزینه‌ی رنگی شامل مشکی، آبی، سفید وسبز برای پیش‌فروش در وب‌سایت رسمی اوپو دردسترس است.

Oppo Smart TV K9

تصوری از تلویزیون Oppo Smart TV K9

دومین نمایش این رویداد به تلویزیون‌های هوشمند اختصاص داشت و درنهایت، خانواده تلویزیون‌های هوشمند K9 اوپو رونمایی شد. این تلویزیون‌ها در سه اندازه ۴۳ و ۵۵ و ۶۵ اینچی ارائه می‌شود. آن‌ها تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؛ اما نقطه‌ی مشترک هر سه محصول به قلب تپنده‌ی آن‌ها، یعنی تراشه‌ی MT9652 مجهز به چهار هسته‌ی پردازشی و دو گیگابایت حافظه رم مربوط می‌شود.

کوچک‌ترین عضو از این خانواده دارای وضوح توصویر Full HD و نمایشگر OLED با بیشنه‌ی روشنایی ۲۳۰ نیت است. بااین‌حال، نباید از دو محصول دیگر غافل شد؛ زیرا آن‌ها مشخصات بهتری ارئه می‌دهند. هر دو از وضوع 4K با بیشنه‌ی روشنیایی ۳۰۰ نیست پشتیبانی می‌کنند و پوشش فصای رنگی ۹۳ درصدی را به ارمغان می‌آورند. افزون‌براین، مدل ۶۵ از قابلیت MEMC تصویر پشتیبانی می‌کنند.

مدل ۴۳ اینچی دارای بلندگوی ۱۰ وات و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است؛ درحالی‌که مدل‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی به بلندگوهای ۱۵ وات ارتقاء یافته‌اند و دوبرابر فضای ذخیره‌سازی بیشتری دراختیار کاربر قرار می‌دهند.

از نظر قیمت، برای تهیه‌ی نسخه‌ی ۴۳ اینچ باید بالغ بر ۱،۷۹۹ یوان (۲۷۵ دلار) و برای برادران بزرگ‌ترش به ترتیب ۱۹۹۹ یوان (۳۱۰ دلار) و ۳،۲۹۹ (معادل ۵۱۰ دلار) هزینه پرداخت کرد. ناگفته نماند اگر مشتری یک گوشی هوشمند Oppo K9 نیز بخرد، به‌عنوان طرح تشویقی از قیمت محصولات کاسته می‌شود.

Oppo Band Vitality

دستبند هوشمند اوپو / Oppo Band Vitality

در پایان، اوپو دستبند هوشمند وای‌تالیتی (Vitality) را معرفی کرد که در حقیقت، یک مدل لایت از نسخه‌ی وانیلا (نخسین نسل) محسوب می‌شود. به‌طور کلی، اوپو برای دستبند هوشمندش یک نمایشگر امولد ۱٫۱ اینچی درنظر گرفته و از قابلیت‌هایی همچون پایش ضربان قلب مداوم، مانیتور SpO2 در زمان واقعی و ردیاب خواب بهره گرفته است. این دستگاه همچنین دارای مقاومت دربرابر آب تا عمق ۵۰ متری است.

طبق اطلاعیه‌ی وب سایت رسمی اوپو، دستبند وای‌تالیتی می‌تواند با یک بار شارژ، حتی با ردیابی ۲۴ ساعته ضربان قلب، ۱۴ روز دوام آورد. این پوشیدنی که در رنگ‌های آبی یا نارنجی موجود است، با قیمت ۱۴۹ یوان (۲۳ دلار) قابل پیش‌خرید است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات