عرضه webOS برای تلویزیون‌هایی به جز محصولات ال ‌جی تأیید شد

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
ال ‌جی تأیید کرد که سایر شرکت‌های تولیدکننده تلویزیون می‌توانند از webOS برای محصولات خود استفاده کنند.
تبلیغات

به گزارش انگجت، ال‌جی امروز اعلام کرد که webOS از این‌ پس در تلویزیون‌هایی به جز محصولات ال‌جی هم قرار خواهد گرفت. از جمله شرکت‌هایی که قرار است از webOS در محصولات خود استفاده کنند می‌توان به RCA،اAyonz و Konka اشاره کرد. به‌زودی یک سری شرکت دیگر از webOS استفاده خواهند کرد که یکی از آن‌ها Blaupunklt است.

رئیس بخش سرگرمی ال‌جی به این موضوع اشاره کرده است که از استفاده سایر شرکت‌‌‌ها از webOS استقبال می‌کند. به گفته‌ی پارک هیونگ-سی، ال‌جی از اینکه می‌تواند تجربه تماشای تلویزیون را برای افراد بیشتری لذت‌بخش کند، خوشحال است.

تا این لحظه هیچ‌کدام از سایر تولیدکنندگان بزرگ تلویزیون به استفاده از webOS علاقه نشان نداده‌اند؛ اما استفاده از webOS باعث می‌شود در تلویزیون‌ های ارزان‌ قیمت هم شاهد حق انتخاب بیشتری بود. اکنون بسیاری از تلویزیون‌های ارزان‌قیمت از اندروید، Roku و Fire TV استفاده می‌کنند. همچنین پشتیبانی ال‌جی از این سیستم‌عامل می‌تواند موضوع مهمی باشد؛ چراکه همیشه ویژگی‌ها و نرم‌افزارهای جدیدی برای آن عرضه می‌شود.

ال‌جی چند وقت پیش نسخه جدید webOS را معرفی کرد و SDK آن هم به‌صورت عمومی منتشر شده است. WebOS 6 تغییرات اساسی برای این سیستم‌عامل به همراه دارد و ویژگی‌های بسیاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات