نام برند دانگل جدید گوگل موسوم به سابرینا تغییر یافت

یک‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌احتمال زیاد سی‌ام سپتامبر، دانگل جدید گوگل با نام کروم‌کست گوگل تی‌وی و با قیمت ۵۰ دلار عرضه شود.
تبلیغات

مدتی است جزئیاتی از دانگل اندروید تی‌وی گوگل موسوم به سابرینا فاش می‌شود و به‌تازگی نیز اطلاعات جدید از تغییر نام برند محصول منتشر شد. آرتم روساکوفسکی، از سایت اندرویدپلیس، می‌گوید در پایگاه داده‌ خرده‌فروشی تارگت، نام برند دانگل سابرینا به Google Chromecast with Google TV تغییر یافته است و ۵۰ دلار قیمت دارد. همچنین به‌گفته‌ی این افشاگر، تاریخ عرضه‌ی محصول در این پایگاه سی‌ام سپتامبر اعلام شده است.

ماه مه، رسانه‌ها از تصمیم گوگل برای تغییر برند تلویزیون‌ها از اندروید تی‌وی به گوگل‌ تی‌وی خبر دادند و اعلام کردند که گوگل قصد دارد محصول جدیدش را با رابط کاربری جدید عرضه کند. شایعات ادعا می‌کردند دانگل جدید با کدنام سابرینا با برند خانواده‌ی Nest معرفی می‌شود؛ اما بادرنظرگرفتن گفته‌ی روساکوفسکی، گوگل نام محصول را تغییر داده است. البته شرکت سازنده هنوز نام نهایی محصول را تأیید نکرده است.

طبق گفته‌ی روساکوفسکی، کروم‌کست گوگل در سه رنگ سفید و صورتی روشن و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

ریموت دانگل اندروید تی وی گوگل Sabrina

تقریبا از دو هفته‌ پیش، خرده‌فروشی‌های آنلاین دانگل جدید گوگل را به فهرست محصولاتشان اضافه کرده‌اند. در این سایت‌ها، قیمت محصول بین بازه‌ی قیمتی ۴۹ تا ۶۰ دلار متغیر است. گفته می‌شود کروم‌کست جدید گوگل با ریموت‌کنترل اختصاصی مجهز به دکمه‌ی گوگل اسیستنت و رابط کاربری متمرکز روی سرویس‌های استریم و اپلیکیشن‌ها عرضه می‌شود.

براساس شایعات، انتظار می‌رود روز نهم اکتبر دانگل جدید در رویداد گوگل رونمایی شود؛ ولی محصول پیش‌از‌این تاریخ و در سی‌ام سپتامبر عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات