دانگل اندروید TV گوگل با نام سابرینا با قیمت ارزان به بازار عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
سایت‌های خرده‌فروشی قیمت احتمالی دستگاه سابرینا را فاش کردند.
تبلیغات

اوایل سال ۲۰۲۰، شایعه‌ها ادعا می‌کردند گوگل در نظر دارد دستگاه استریم ویدئویی جدیدی با قابلیت کنترل از راه‌ دور عرضه کند که از ویژگی‌های سخت‌افزاری کروم‌کست پشتیبانی می‌کند. دانگل جدید گوگل سابرینا نام دارد و در چند ماه اخیر، اطلاعاتی درباره‌ی آن فاش شده است. امروز نیز جزئیاتی از قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول فاش شد که نشان می‌دهد قیمت محصول از حد انتظار ارزان‌تر است.

تعدادی از سایت‌های خرده‌فروشی محصول جدید گوگل را پیش از معرفی رسمی آن در فهرست محصولاتشان قرار دادند و تاریخ عرضه و قیمت احتمالی دستگاه سابرینا را فاش کردند. به‌‌گفته‌ی سایت 9to5google، دستگاه سابرینا با قیمت ۴۹/۹۹ دلار در سایت‌های هوم‌دیپوت و آمازون و روکو ظاهر شده و والمارت نیز آن را ۵۹/۹۹ دلار قیمت‌گذاری کرده است.

قیمت دانگل سابرینا در والمارت

سابرینا در‌مقایسه‌با دانگل کروم‌کست اولترای ۷۰ دلاری، قابلیت‌های بیشتر را با قیمت ارزان‌تری ارائه می‌دهد و از این نظر می‌تواند رقیب دانگل Fire TV آمازون باشد. براساس تصاویری که از دستگاه جدید فاش شده، این محصول در سه رنگ سفید و مشکی و صورتی روشن عرضه می‌شود.

همان‌طورکه در ابتدا اشاره شد، دستگاه جدید گوگل کنترلی دارد تا کاربر برای مدیریت استریم محتوا به دستگاه دیگر نیازی نداشته باشد. در تصاویر فاش‌شده، کنترل دستگاه سابرینا به رنگ سفید مشاهده‌ شده که دکمه‌ای به گوگل اسیستنت نیز اختصاص داده شده است. مشخص نیست گوگل برای کنترل دستگاه رنگ‌های دیگری نیز در نظر گرفته است یا کنترل دکمه‌ای ویژه برای نتفلیکس یا پرایم ویدئو دارد یا خیر.

ریموت دانگل اندروید تی وی گوگل Sabrina

در رابط کاربری سابرینا، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی به کاربر نشان داده می‌شود. همچنین اسلایدر خودکار در وسط تصویر، فیلم‌ها و برنامه‌های پیشنهادی سرویس استریم را نشان می‌دهد. علاوه‌بر قابلیت‌های ذکرشده، امکان مدیریت گجت‌های خانگی نیز از رابط دستگاه سابرینا فراهم شده است. براساس اطلاعات فاش‌شده، دستگاه سابرینا می‌تواند ویدئوها را با روزلوشن 4K و پشتیبانی از HFR10 و HLG و Dolby Vision پخش کند.

پیش‌بینی می‌شود دستگاه استریم جدید از سرویس Google Stadia نیز پشتیبانی کند. احتمالا دانگل جدید درکنار گوشی‌های پیکسل ۵ و پیکسل  4a 5G گوگل در رویداد Made by Google روز نهم اکتبر معرفی می‌شود. همچنین، انتظار می‌رود گوگل در سال جاری نسخه‌ی جدیدی از دانگل کروم‌کست اولترا را با کنترل از راه دور عرضه کند؛ اما تاکنون مشخصات این محصول در سایت‌های خرده‌فروشی گذاشته نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات