تلویزیون Q900FN سامسونگ در ایفا 2018 رونمایی شد

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ به‌تازگی در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۸ از تلویزیون هوشمند 8K QLED جدیدش رونمایی کرده است.
تبلیغات

سامسونگ در جریان برگزاری رویداد CES امسال، از یک تلویزیون 8K جدید به‌ نام Q9S رونمایی کرد؛ تلویزیونی که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، می‌توانست کیفیت تصاویر را تا کیفیت 8K آپ‌اسکیل کند. گرچه آن تلویزیون بسیار هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسید، اما تنها یک طرح مفهومی بود و امکان خرید آن وجود نداشت.

این شرکت اخیرا در جریان برگزاری کنفرانسش در IFA 2018 از نخستین تلویزیون 8K QLED خود که از هم‌اکنون قابل‌تهیه است، پرده‌برداری کرده است. این تلویزیون Q900FN نام دارد و پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی آن با مدل مفهومی معرفی‌شده در CES 2018 تفاوت‌هایی دارد؛ اما به‌طور کلی از اکثر ویژگی‌های آن پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌هایی نظیر رزولوشن 8K واقعی و البته آپ‌اسکیل تصاویر به‌کمک هوش مصنوعی. Samsung اظهار کرده که این تلویزیون حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت را به‌نمایش می‌گذارد و از استاندارد HDR10+ هم پشتیبانی می‌کند. 

تلویزیون Q900FN سامسونگ در کنار ویژگی‌های یادشده از اکثر ویژگی‌های تلویزیون‌های QLED فعلی این شرکت پشتیبانی می‌کند که از میان آن‌ها می‌توان به توانایی شناسایی خودکار دستگاه‌‌های متصل‌شده، حالت Ambient و اپ‌هایی نظیر اخبار، تصاویر و آب‌و‌هوا اشاره کرد. تا لحظه‌ی نگارش این خبر، جزئیاتی در رابطه با قیمت یا تاریخ عرضه‌ی این تلویزیون منتشر نشده است.

اخبار و مقالات سامسونگ در ایفا 2018 را از زومیت دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات