نوکیا اولین تصویر تبلیغاتی از فبلت، تبلت و لپ تاپ جدید خود را منتشر کرد

پنج‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
مدت‌ها است که شایعه مربوط به فبلت 6 اینچی نوکیا با نام لومیا 1520 و همچنین تبلت ویندوز RT این شرکت به گوش می‌رسد. حال این کمپانی فلاندی که مدتی است به تصاحب مایکروسافت در آمده، یک آگهی تبلیغاتی از سه محصول جدید خود منتشر نموده که علاوه بر فبلت و تبلت یک نوت بوک نیز در آن قابل مشاهده است.
تبلیغات

نوکیا یک رویداد ویژه را برای 22 اکتبر یا 30 مهرماه در ابوظبی برنامه ریزی نموده تا از سه محصول جدید خود پرده برداری کند. براساس شایعات فبلت 1520 نوکیا مجهز به یک صفحه نمایش 6 اینچ با رزولوشن 1080p است و از سیستم عامل ویندوز فون 8 به همراه بسته بروز رسانی GDR3 بهره می‌برد. تبلت این شرکت نیز با نام لومیا 2520 به یک صفحه نمایش 10.1 اینچ با رزولوشن 1080p و سیستم عامل ویندوز RT تجهیز خواهد شد. گفته می‌شود این تبلت از پردازنده Snapdragon 800 استفاده می‌کند.

اما تا به امروز هیچ چیز در مورد لپ‌تاپ نوکیا نشینده بودیم. البته این کمپانی در سال 2009 از یک لپ تاپ با نام Booklet رونمایی کرده بود که قابلیت اتصال 3G داشت.

حال باید منتظر ماند و دید آیا نوکیا در 30 مهرماه علاوه بر فبلت و تبلت خود از یک لپ تاپ مستقل نیز رونمایی خواهد کرد یا تصویر مربوط به این لپ‌تاپ در واقع همان تبلت لومیا 2520 است که به داک فیزیکی صفحه کلید متصل شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات