برنامه Qwiki،خرید جدید یاهو

پنج‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد یاهو در ماراتن خرید قرار گرفته است. «مریسا مایر» از وقتی به یاهو آمده زنبیل به دست گرفته و انواع و اقسام سرویس‌های گوناگون را خریداری کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Tumblr اشاره کرد. اما در تازه‌ترین خرید که دوم ژوئیه صورت گرفت، یاهو اقدام به خریداری Qwiki نموده که برنامه‌ای مخصوص گوشی آیفون است. این کمپانی قصد دارد در حوزه‌ی موبایل جای پای خود را محکم‌تر از همیشه کند، برای همین می‌کوشد با خریداری سرویس‌ها و برنامه‌های محبوب، عقبه‌ی قوی‌تری را برای این مهم مهیا کند.
تبلیغات

تازه‌ترین خرید یاهو برنامه‌ای است که «داگ ایمبروس» و «لوئیس مونیر» نوشته‌اند و می‌تواند تصاویر و ویدئوهای گوشی آیفون را به فیلمی جذاب بدل کند. خب اگر اسم لوئیس مونیر برای شما آشنا نیست، اجازه دهید یادآور شویم که مؤسس سرویس جستجوی آلتاویستا (AltaVista) نیز هم اوست. جالب اینکه برنامه‌ی Qwiki با حمایت تمام عیار «ادواردو ساورین»، یکی از بنیان‌گذاران فیس‌بوک مواجه شده و از روز نخست تاکنون موفق شده بیش از 10 میلیون دلار از سرمایه‌گذاران جذب کند.

همان‌طور که منابع خبری گزارش کرده‌اند، یاران مریسا مایر، 50 میلیون دلار از بابت خرید تازه پرداخته‌اند. یاهو در یکی از مطالبی که در وبلاگ رسمی خود منتشر کرده آورده است: «ما از کاربران برنامه Qwiki پشتیبانی خواهیم کرد و گروه اصلی برنامه به تیم یاهو در دفتر نیویورک می‌پیوندند تا همکاری نزدیکی را با ما شروع کنند.». اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستید، تماشای فیلم زیر خالی از لطف نیست.

نظر شما در مورد خریدهای متنوع یاهو چیست؟ براستی این شرکت آمریکایی قصد انجام چه کارهایی را دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات