ال جی و گوگل برای ساخت نکسوس 5 همکاری می‌کنند

جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
نکسوس 4 حاصل همکاری گوگل و ال‌جی بود و حالا به نظر می‌رسد که این دو شرکت قصد دارند تا در ساخت نکسوس بعدی نیز همکاری خود را ادامه دهند. گزارش شده که مدیران ارشد دو شرکت گوگل و ال‌جی، جلسات مشترکی را برگزار کرده و در مورد مسائل مختلف، از جمله تلفن نکسوس بعدی، مذاکره کرده‌اند.
تبلیغات

براساس گزارش خبرگزاری کره‌ای Korea Times، دو شرکت ال جی و گوگل، در حال همکاری برای ساخت نکسوس 5 هستند. نکسوس 4، محصول مشترک این دو کمپانی، مورد استقبال کاربران قرار گرفت و به لطف قیمت کاملاً رقابتی آن، فروش خوبی را تجربه کرد و به یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی بدل شد.

گوگل هر سال یک تلفن از خانواده نکسوس را معرفی می‌کند و در ساخت چهار نکسوس قبلی، با شرکت‌های اچ‌تی‌سی، سامسونگ و ال‌جی همکاری کرده است. براساس گزارش این خبرگزاری کره‌ای، امسال غول جستجوگر اینترنتی، تصمیم گرفته تا برای نسل بعدی نکسوس از ال جی استفاده کند.

پیش از این شواهدی بدست آمده بود که نشان می داد، گوگل شرکت‌های مختلف را برای همکاری در ساخت نکسوس بعدی، مورد ارزیابی قرار داده، که از بین آن‌ها ال‌جی توانسته امتیاز بهتری را بدست آورد.

گفته می‌شود نکسوس 5 ساخت ال‌جی، که با نام رمز Megalodon شناخته می‌شود، مجهز به 3 گیگابایت حافظه رم، صفحه‌نمایش 5.2 اینچ، پردازنده 2.3 گیگاهرتز Snapdragon 800 و دوربین 16 مگاپیکسل است!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات