گوگل نکسوس 7 بعدی را تیرماه امسال عرضه می‌کند

چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
رویترز گزارش کرده که غول جستجوی اینترنتی دنیا قصد دارد تا در ژولای 2013 یا تیرماه 92، نسل بعدی تبلت 7 اینچی خود را عرضه کند. منابع نزدیک به گوگل گزارش کرده‌اند که نسل بعدی نکسوس 7 توسط ایسوس تولید می‌شود اما این بار به جای پردازنده تگرا از تراشه کوالکام در آن استفاده خواهد شد.
تبلیغات

صفحه‌نمایش نکسوس 7 بعدی دارای حاشیه باریکتری است و از رزولوشن بالاتری نیز بهره می‌برد. با کوچک‌تر کردن حاشیه دور نمایشگر امکان افزایش سایز صفحه تا نزدیک به 8 اینچ نیز میسر خواهد شد. پس ممکن است نکسوس 7 بعدی دارای صفحه‌نمایش نزدیک به 7.9 اینچ داشته باشد. رزولوشن نکسوس 7 اول برابر 1280 در 800 پیکسل است، برخی معتقدند که گوگل از صفحه‌نمایش Full HD در نسل دوم نکسوس 7 بهره خواهد برد.

نسخه اول نکسوس 7 توسط ایسوس تولید شده بود و از یک پردازنده تگرا 3 انویدیا بهره می‌برد اما ظاهراً گوگل تصمیم گرفته تا نکسوس 7 بعدی را به پردازنده کوالکام تجهیز کند.

در این گزارش آمده که گوگل قصد دارد تا 8 میلیون دستگاه از نکسوس بعدی را در نیمه دوم سال 2013 به فروش برساند. آپید مینی اپل، کیندل فایر آمازون و گلکسی نوت 8 سامسونگ، بزرگ‌ترین رقبای نکسوس 7 گوگل به شمار می‌روند.

انتظار می‌رود نکسوس 7 بعدی با همان قیمت نسخه اول یعنی 199 دلار برای مدل پایه عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات