مایکروسافت: نسخه بعدی ویندوز فون برای تعطیلات آخر سال (میلادی) منتشر خواهد شد

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت تمام تلاش خود را برای انتشار بسته‌های بروز رسانی سیستم‌عامل ویندوز فون 8 به کار گرفته اما ردموندی‌ها اعلام کرده‌اند که علاوه بر بروز رسانی‌های رایج، نسخه جدید این سیستم‌عامل تا پیش از پایان سال 2013 منتشر خواهد شد. احتمالاً این سیستم عامل به همراه چند تلفن هوشمند جدید ویندوز فونی از شرکای سخت‌افزاری مایکروسافت وارد بازار می‌شود.
تبلیغات

مایکروسافت در رابطه با برنامه‌اش برای انتشار نسخه جدید سیستم‌عامل موبایل خود، اطلاعات زیادی را منتشر ننموده و حتی در کنگره جهانی موبایل نیز در این رابطه صحبتی مطرح نشد.

اما براساس پست تازه‌ای که برای جذب نیرو در پروژه ویندوز فون بلو (Windows Phone Blue) منتشر شده بود، نسخه جدید احتمالاً، ویندو فون 8.5 نام‌گذاری خواهد شد و با نام رمز بلو شناخته خواهد شد. همان‌طورکه پیش‌تر نیز به این موضوع پرداختیم، مایکروسافت در تلاش است تا بیش از پیش دو سیستم‌عامل ویندوز و ویندوز فون را به یکدیگر نزدیک و مرتبط کنند و پروژه جدید این شرکت برای رسیدن به این مهم نیز بلو نام‌گذاری شده است.

مایکروسافت در بلو قصد دارد تا سرویس‌ها و محصولات بیشتری را با یکدیگر یکپارچه کند. انتظار می‌رود بسته‌های بروز رسانی ویندوز فون 8 تا زمان انتشار نسخه 8.5 یا ویندوز فون بلو ادامه داشته باشند.

مایکروسافت اخیر بسته بروز رسانی مهمی را با نام Portico، برای ویندوز فون 8 منتشر کرد و این غول نرم‌افزاری در تلاش است تا بسته بروز رسانی دیگری را با نام Apollo Plus به‌زودی برای این سیستم‌عامل آماده کرده و امکانات تازه‌ای را به سیستم‌عامل موبایل خود اضافه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات