
مایکروسافت اولین بار در جولای 2012 سرویس ایمیل outlook.com را با شکل و شمایل جدید و مشابه ویندوز 8 راه اندازی کرد. تا به امروز این سرویس ایمیل در حالت پیش نمایش و آزمایشی فعال بود و حالا پس از جذب بیش از 60 میلیون کاربر این سرویس از مرحله آزمایشی خارج شده و مایکروسافت نیز با کمپین چندمیلیون دلاری خود نسبت به جذب کاربران جیمیل به اوتلوک دات کام اقدام نموده است.
مایکروسافت برچسب Preview را از کنار لوگوی outlook.com برداشت و حالا تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و آنلاین سرویس ایمیل خود را آغاز نموده است. این تبلیغات ابتدا در ایالات متحده امریکا آغاز میشوند و کمی بعد در کشورهای دیگر جهان نیز اجرا میگردند.
مقاله مرتبط:
مایکروسافت پیش از این تبلیغات ضد گوگلی خود را در کمپینی به نام Scroogled اجرا نموده بود و حالا قصد دارد تبلیغات چندمیلیون دلاری تازهای را برای تشویق کاربران به استفاده از سرویس ایمیل خود اجرا کند.
مایکروسافت اعلام نموده که پس از ماهها کار بر روی سرویس ایمیل outlook حالا از نظر تجهیزات و زیرساختهای لازم، آمادگی جذب کاربران بسیار بیشتری را دارد.
مایکروسافت همچنین اعلام نموده که قصد ندارد کاربران هاتمیل را مجبور به استفاده از سرویس outlook.com کند اما اگر آنها تمایل داشته باشند به راحتی توانند به این سرویس مهاجرت نمایند.
اگر شما هم از سرویس outlook.com استفاده میکنید، تجربیات خود را با دیگران در میان بذارید.
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.