تعداد کاربران سرویس ایمیل outlook.com به 60 میلیون رسید و تبلیغات چند میلیون دلاری مایکروسافت برای جذب کاربران جیمیل آغاز شد

سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت اولین بار در جولای 2012 سرویس ایمیل outlook.com را با شکل و شمایل جدید و مشابه ویندوز 8 راه اندازی کرد. تا به امروز این سرویس ایمیل در حالت پیش‌نمایش و آزمایشی فعال بود و حالا پس از جذب بیش از 60 میلیون کاربر این سرویس از مرحله آزمایشی خارج شده و مایکروسافت نیز با کمپین چندمیلیون دلاری خود نسبت به جذب کاربران جیمیل به اوت‌لوک دات کام اقدام کرده است.
تبلیغات

مایکروسافت برچسب Preview را از کنار لوگوی outlook.com برداشت و حالا تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و آنلاین سرویس ایمیل خود را آغاز کرده است. این تبلیغات ابتدا در ایالات متحده امریکا آغاز می‌شوند و کمی بعد در کشورهای دیگر جهان نیز اجرا می‌گردند.

مایکروسافت پیش از این تبلیغات ضد گوگلی خود را در کمپینی به نام Scroogled اجرا کرده بود و حالا قصد دارد تبلیغات چندمیلیون دلاری تازه‌ای را برای تشویق کاربران به استفاده از سرویس ایمیل خود اجرا کند.

مایکروسافت اعلام کرده که پس از ماه‌ها کار روی سرویس ایمیل outlook حالا از نظر تجهیزات و زیرساخت‌های لازم، آمادگی جذب کاربران بسیار بیشتری را دارد.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده که قصد ندارد کاربران هات‌میل را مجبور به استفاده از سرویس outlook.com کند اما اگر آن‌ها تمایل داشته باشند به‌راحتی ‌توانند به این سرویس مهاجرت نمایند.

اگر شما هم از سرویس outlook.com استفاده می‌کنید، تجربیات خود را با دیگران در میان بذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات