ایسوس و گوگل برای تولید نسل بعدی نکسوس 7 با صفحه نمایش Full HD آماده می‌شوند

سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
گزارشی که به‌تازگی توسط منابع چینی منتشر شده‌، نشان می‌دهد که ایسوس و گوگل، همکاری خود را برای عرضه نسل بعدی تبلت 7 اینچی ادامه خواهند داد. براساس این گزارش، نسل بعدی نکسوس 7 احتمالاً در 15 می 2013 (چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه) در کنفرانس Google I/O معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود، نکسوس بعدی ایسوس با پردازنده قوی‌تر و صفحه‌نمایش Full HD روانه بازار شود.
تبلیغات

در گزارش دیجی‌تامیز آمده که نکسوس بعدی که شاید سایز نمایشگر آن بزرگتر از 7 اینچ باشد دارای رزولوشن Full HD است و حاشیه دور نمایشگر نیز باریکتر شده است. گوگل قیمت نکسوس بعدی را همان 199 تا 249 دلار برای نسخه Wi-Fi تنها حفظ خواهد کرد.

انتظار می‌رود پردازنده اصلی نکسوس بعدی ایسوس و گوگل، تگرا 4 انویدیا یا اسنپدراگون 800 کوالکام باشد.

در حال حاضر نسخه WiFi تنها 16 و 32 گیگابایتی نکسوس 7 با قیمت 199 و 249 دلار به فروش می‌رسند و مدل 32 گیگابایت Wi-Fi و پشتیبانی از شبکه مخابراتی با قیمت 299 دلار عرضه می‌شود. منابع مختلف گزارش کرده‌اند که نکسوس 7 تا پایان این ماه 6 میلیون دستگاه فروش داشته است و پرفروش‌ترین آن‌ها نیز نسخه 249 دلاری با حافظه 32 گیگابایت و Wi-Fi تنها بوده است. همین منبع اعلام کرده که فروش نکسوس 7 تا پایان سال جاری به 10 میلیون دستگاه خواهد رسید که این آمار شامل نسخه فعلی نکسوس 7 و نسل بعدی آن خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات