بزرگ‌ترین یوتیوبر دنیا مسابقه‌ای با جایزه ۵ میلیون دلاری برگزار می‌کند

سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مستربیست و شرکت کنندگان مسابقه شبیه Squid games
مستربیست با حضور ۱٬۰۰۰ شرکت‌کننده، مسابقه‌ای شبیه سریال Squid Game با جایزه‌ی چشمگیر ۵ میلیون دلاری می‌سازد.
تبلیغات

جیمی دونالدسون، معروف به مستربیست (MrBeast)، برای میزبانی از مسابقات جدیدی به‌نام Beast Games با آمازون پرایم ویدیو قرارداد امضا کرده است.

برنامه‌ی مستربیست بیش‌از ‍۱٬۰۰۰ شرکت‌کننده خواهد داشت که برای کسب جایزه‌ی ۵ میلیون دلاری با یکدیگر رقابت خواهند کرد؛ گفته می‌شود این بزرگ‌ترین جایزه‌ در تاریخ تلویزیون و صنعت استریم است.

درحال‌حاضر جزئیاتی درمورد چالش‌هایی که شرکت‌کنندگان در برنامه‌ی مستربیست با آن مواجه می‌شوند وجود ندارد.

برگزاری مسابقه‌ای با جایزه‌ی ۵ میلیون دلاری حتی برای کسی که تعداد زیادی مسابقه‌ی مشابه را در کانال یوتیوب خود میزبانی کرده است، بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد.

دونالدسون اخیراً در یکی از مسابقات کانالش، گروهی از افراد یک تا ۱۰۰ ساله را گرد یکدیگر آورد تا برای کسب جایزه‌ی ۵۰۰ هزار دلاری رقابت کنند.

مستربیست در سال ۲۰۲۱ و چند ماه پس‌ از شروع سریال بسیار موفق اسکوئید گیم، مسابقه‌ای شبیه آن در کانال یوتیوب خود برگزار کرد. نتفلیکس سپس مسابقه‌ای به نام Squid Games: The Challenge براساس سریال محبوب خود برگزار کرد که جایزه‌ای ۴٫۶۵ میلیون دلاری داشت.

دونالدسون در Beast Games که به‌طور انحصاری ازطریق پلتفرم پرایم ویدیو در بیش‌ از ۲۴۰ کشور جهان پخش خواهد شد، نقش تهیه‌کننده را برعهده خواهد داشت.

دونالدسون می‌گوید از آنجا که بینندگان یوتیوب دائماً درحال تغییر هستند، تغییراتی مثل داستان‌سرایی را در ویدیوهایش ایجاد کرده است تا بتواند توجهات بیشتری را به محتوای خود جلب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات