این یوتیوبر به اندازه کل جمعیت آمریکا دنبال‌کننده دارد!

جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
لبخند جیمی دونالدسون ملقب به مستربیست / MrBeast
MrBeast نامی آشنا در یوتیوب است که با ویدیوهای جذاب و خلاقانه و گاهی عجیب، میلیون‌ها بازدیدکننده در سرتاسر جهان دارد.
تبلیغات

یوتیوب، پلتفرم بسیار محبوب اشتراک‌گذاری ویدئو که یکی از سرویس‌های گوگل محسوب می‌شود، فرصتی بسیار عالی برای تولیدکنندگان محتوا ایجاد کرده و برخی افراد ازطریق آن، درآمدهای میلیون دلاری دارند.

براساس اعلام فوربز، مستر بیست (MrBeast)، بیش‌از ۳۰۰ میلیون دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد که تقریباً هم‌اندازه‌ی جمعیت ایالات‌متحده است. قدرت و محبوبیت MrBeast از ویدئوهای بسیار خلاقانه و البته شیرین‌کاری‌های جذابی است که ارائه می‌دهد.

مستر بیست در یکی از ویدئوهای خود چالش زنده‌ ماندن در قطب جنوب به‌مدت ۵۰ ساعت را انجام داد و در ویدئویی دیگر کارخانه‌ی شکلات‌سازی احداث کرد. ویدئوهای این یوتیوبر در زمینه‌های مختلفی هستند؛ او حتی مسابقاتی شبیه سریال محبوب Squid Games با جایزه‌ی بسیار چشمگیر برگزار کرد و ویدئوی این مسابقه با بازدید بسیار زیادی مواجه شد.

از دیگر ویدئوهای MrBeast می‌توان به کمک‌های او به مردم کشورهای فقیر اشاره کرد. مثلاً او به آبرسانی برخی مناطق بسیار محروم کمک کرده و تعداد زیادی دوچرخه به مردم فقیر به‌خصوص در آفریقا هدیه داده است. ازطرفی در برخی ویدئوهای خود حتی جت شخصی به برنده‌ها اهدا می‌کند و همین ایده‌های جذاب باعث می‌شوند نظر بینندگان در سرتاسر جهان به ویدئوهای او جلب شود.

نام اصلی MrBeast، جیمی دونالدسون است. او از محبوبیت خود برای کسب ثروت ازطریق تبلیغات دیجیتالی و ساخت امپراتوری در دنیای واقعی بهره گرفته و حتی کارخانه‌هایی برای تولید تنقلات و رستوران‌های زنجیره‌ای MrBeast Burgers را احداث کرده است.

آیا ویدئوهای مستر بیست را دنبال می‌کنید؟ نظر شما در مورد ایده‌ها و محتوای جیمی دونالدسون چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات