نمایشگرهای تاشدنی سامسونگ از نمای نزدیک؛ کره‌ای‌ها دست پر به CES 2024 رفتند

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگر تاشدنی سامسونگ با فناوری In&Out Flip در دست یک خانم کره‌ای
سامسونگ در نمایشگاه ‌CES 2024 از فناوری نمایشگر تاشدنی با امکان استفاده از دوطرف نمایشگر رونمایی کرد.
تبلیغات

سامسونگ با عرضه‌ی گوشی گلکسی فولد وارد بازار گوشی‌های هوشمند تاشدنی شد و الان پس از گذشت ۴ سال، گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ را روانه‌ی بازار کرده است.

براساس بیانیه‌ی مطبوعاتی سامسونگ، این شرکت نسل جدید از فناوری تاشدنی را با نام In&Out Flip در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد. نمایشگر مورد بحث ممکن است وارد گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ شود.

به‌گفته‌ی سامسونگ، فناوری نمایشگر تاشدنی In&Out Flip امکان استفاده از دوطرف نمایشگر را به‌صورت ۳۶۰ درجه فراهم می‌کند تا تجربه‌ی جدیدی برای کاربران رقم بزند. نمایشگر تاشدنی جدید سامسونگ ضخیم نیست و با ضخامت کمی که دارد می‌تواند به‌راحتی تا شود.

نمایشگر تاشدنی سامسونگ با فناوری رول شونده در دست یک خانم
نمایشگر رول شونده‌ و کشویی سامسونگ Rollable Flex از نمای بالا
نمایشگر تاشدنی سامسونگ با فناوری رول شونده در دست یک خانم از جلو
نمایشگر رول شونده‌ و کشویی سامسونگ Rollable Flex از نمای رو‌به‌رو

سامسونگ نمایشگر تاشدنی جدید خود را در دمای منفی ۲۰ درجه‌ی سانتی‌گراد تا ۶۰ درجه‌ی سانتی‌گراد آزمایش کرده است. سامسونگ مدعی است که نمایشگر In&Out Flip این شرکت در آزمایش پرتاپ توپ بسکتبال، قرار گرفتن در شن و مقاومت دربرابر آب جان سالم به در می‌برد.

سامسونگ علاوه‌بر نمایشگر تاشدنی In&Out Flip، نمایشگر رول شونده‌ و کشویی Rollable Flex و Flex Hybrid را هم در CES 2024 در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

هنوز خبری در رابطه با استفاده‌ از این پنل‌های نمایشگر تاشدنی در گوشی‌ سامسونگ و تأثیر آن‌ها در قیمت گوشی های تاشدنی سامسونگ منتشر نشده است و برای اطلاع از آن‌ها باید منتظر نمایشگاه CES 2024 باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات