نمایشگاه CES 2024؛ کنفرانس‌های سامسونگ و ال جی و سونی را چگونه تماشا کنیم؟

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
نشان و لوگو جدید ال‌جی ۲۰۲۳
نمایشگاه CES 2024 از فردا با چند کنفرانس آغاز می‌شود. در کنار پوشش لحظه‌به‌لحظه‌ی زومیت می‌توانید مراسم‌ها را به‌صورت زنده ببینید.
تبلیغات

نمایشگاه CES تنها در چند قدمی ما است و با پوشش خبری لحظه‌ای زومیت و اینکه کنفرانس‌های اکثر شرکت‌ها به صورت زنده استریم می‌شوند، برای لذت بردن از آن نیازی به بودن در لاس وگاس ندارید. قدرت اینترنت اینگونه است؛ پس بنشینید، چند تب در مروگر خود باز کنید و به تماشا مشغول شوید.

اینجا چگونگی دیدن پنج مورد از بزرگ‌ترین کنفرانس‌های خبری CES 2024 را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

سامسونگ

طبق معمول، حضور سامسونگ در CES چندان منطقی به نظر نمی‌رسد؛ چراکه رویداد Galaxy Unpacked کره‌ای‌ها تنها یک هفته پس از CES در ۱۷ ژانویه یا ۲۷ دی برگزار می‌شود. بنابراین، کاملاً مطمئنیم که هرچیزی مربوط به گوشی سامسونگ مدل Galaxy S24 در آن مراسم رونمایی می‌شود و نه در CES. پس اگر بخاطر گوشی‌های سامسونگ قصد دیدن مراسمش در CES را دارید، سخت در اشتباهید.

لوگو سامسونگ

با‌این‌حال، تقریباً هر کار دیگر سامسونگ را می‌توان یک‌جور به CES ربط داد. از هوش مصنوعی گرفته تا لوازم خانگی و هرچیز دیگری که این غول کره‌ای می‌سازد می‌تواند راهش را به کنفرانسی که در ساعت ۱:۳۰ بامداد روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه در وبسایت سامسونگ به نمایش در می‌آید، باز کند.

سونی

کنفرانس خبری سونی ساعت ۴:۳۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه در کانال یوتیوب یا وبسایت این شرکت به نمایش در می‌آید. متأسفانه جز این اطلاعات چندانی از برنامه‌های شرکت ژاپنی در دست نیست.

لوگو سونی روی ساختمان مرکزی Sony در روز آسمان صاف ساختمان شیشه ای

شعار سونی برای این مراسم «تقویت خلاقیت با فناوری» است؛ پس شاید بتوان تصور کرد که سونی مدتی را صرف صحبت درباره‌ی تلاقی فناوری‌های خود با صنایع گیمینگ و فیلم‌سازی و چیزهای مشابه صرف کند.

ال جی

ال جی هم‌اینک و قبل از کنفرانس مطبوعاتی‌اش که ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۸ دی‌ماه در کانال یوتوب به نمایش در می‌آید، یک سری تلویزیون لوکس اولد و مجهز به هوش مصنوعی معرفی کرده است.

هرچند، مطمئنیم که تمام کنفرانس ال جی در CES به یکی دوتا تلویزیون جدید ختم نخواهد شد. ال جی محصولات خانگی هوشمند، لوازم خانگی و بسیاری چیزهای دیگر که برای نمایش در یک نمایشگاه فناوری مناسب‌اند می‌سازد. پس منتظر آن‌ها نیز باشید.

ایسوس

وقتی ایسوس تازه‌ترین ساخته‌هایش را ساعت ۲۰:۳۰ شب دوشنبه ۱۸ دی‌ماه در کنفرانسش در یوتیوب به نمایش گذاشت، مطمئن باشید که با چند لپ تاپ چشم‌نواز و هیجان‌انگیز از این غول فناوری رو‌به‌رو می‌شویم.

لوگو ایسوس / Asus روی مادربرد از نمای نزدیک

در واقع، ایسوس پیش از این در تیزری که ماه گذشته در یوتیوب منتشر کرد، از معرفی یک لپ‌ تاپ دارای دو صفحه‌نمایش جدید خبر داد؛ اما که بعید است ایسوس فقط برای یک لپ تاپ زحمت برگزاری مراسمی به این ابعاد را به جان بخرد.

انویدیا

ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۸ دی‌ماه، انویدیا مراسمی را برگزار می‌کند که روی «فناوری‌های مصرفی و رباتیک» خواهد کرد. می‌توانید آن را در یوتیوب مشاهده کنید.

توصیف انویدیا بسیار مبهم است و واقعاً نمی‌دانیم که از مراسم اصلی این غول فناوری چه انتظاری داشته باشیم. با‌این‌حال، احتمالاً چند پردازنده‌ی قدرتمند گرافیکی و شاید سورپرایز‌هایی دیگر در انتظار بینندگان باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات