کروم‌بوک پلاس جدید ایسوس پردازنده Core Ultra 7 و بدنه بسیار مقاوم دارد

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ ایسوس کروم بوک پلاس expertbook cx54
لپ‌تاپ کروم‌بوک پلاس ۱۴ اینچی ایسوس با پردازنده‌‌ی جدید اینتل، بدنه‌ی مقاوم و نمایشگر لمسی 2.5K رونمایی شد.
تبلیغات

ایسوس از کروم‌بوک‌ پلاس قدرتمند جدید خود موسوم‌ به ExpertBook CX54 رونمایی کرده که مجهز به پردازنده‌ اینتل، Intel Core Ultra 5 125U و Core Ultra 5 135U و Core Ultra 7 155U و Core Ultra 7 165U در کانفیگ‌های مختلف است.

کروم بوک پلاس ایسوس در حالت خوابیده

به گفته‌ی سایت ایسوس، اکسپرت‌‌بوک CX54 صفحه‌نمایش لمسی ۱۴ اینچی و طراحی فلزی بسیار سبکی دارد و مقاومت بدنه‌ی آن توسط گواهی نظامی MIL-STD-810H تأیید شده است.

لپ تاپ ایسوس ExpertBook CX54 به‌همراه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5x با سرعت ۶٬۴۰۰ مگاهرتز و فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی PCI-E M.2 عرضه شده است.

لپ تاپ کروم بوک پلاس ایسوس از دو زاویه

ExpertBook CX54 با سیستم‌عامل ابری ChromeOS کار می‌کند که با سخت‌افزار قدرتمند آن، عمر باتری بهتری را ارائه می‌دهد و از پروتکل ارتباطی WiFi-6E پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی کروم بوک پلاس جدید ایسوس دارای وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و شدت روشنایی ۵۰۰ نیت است و ۱۰۰ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. صفحه‌نمایش Nano Edge لپ‌تاپ حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و نسبت پنل نمایشگر به بدنه‌ی آن حدود ۹۰ درصد است.

کروم بوک پلاس ExpertBook CX54  ایسوس باز شده از جلو طوسی رنگ

نرم‌افزارهای داخلی لپ‌تاپ مانند Google Workspace، فرایند کار با ابزارهای گوگل را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کنند. ExpertBook CX54 ویژگی همگام‌سازی فایل را دارد که امکان دسترسی به Google Docs و Sheets و Slides را همیشه فراهم می‌کند. تمامی داده‌های لپ‌تاپ با استفاده از حسگر اثر انگشت و تراشه‌ی امنیتی Titan C2 توسط گوگل محافظت می‌شوند.

کروم‌بوک پلاس ExpertBook CX54 دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی برای تماس‌های ویدئویی با کیفیت 1080p است. به لحاظ اتصالات، چهار پورت USB-C، یک پورت HDMI 2.1، دو درگاه USB Type-A و یک اسلات کارت حافظه‌ی microSD دارد و می‌تواند از یک نمایشگر بیرونی با کیفیت 4K پشتیبانی کند.

هنوز درباره‌ی قیمت لپ‌ تاپ کروم‌بوک پلاس ExpertBook CX54 اطلاعاتی در دست نیست، اما انتظار می‌رود با باتری لیتیوم پلیمری ۶۳ وات‌ساعت سه سلولی تولید شود. وزن این دستگاه ۱٫۳ کیلوگرم و ابعاد آن ۳۱۳٫۷ در ۲۲۲٫۸ در ۱۶٫۷ میلی‌متر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات