آپدیت MIUI 15 شیائومی از تم‌های قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد؟

جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رابط کاربری MIUI 15 شیائومی
طبق گزارشی جدید شاید به‌روزرسانی MIUI 15 شیائومی، از تم‌های قدیمی این رابط‌کاربری پشتیبانی نکند.
تبلیغات

گوگل سرانجام آپدیت پایدار اندروید ۱۴ را در رویداد معرفی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو، به‌طور رسمی منتشر کرد. دارندگان گوشی‌ سایر برندهای اندرویدی اکنون منتظر به‌روزرسانی‌های رابط‌کاربری مربوط به دستگاه خود براساس اندروید ۱۴ هستند. شیائومی از مدتی قبل کار روی MIUI 15 را آغاز کرده و انتظار می‌رود این آپدیت را در نوامبر ۲۰۲۳ منتشر کند.

مثل همیشه، پوسته‌ی جدید MIUI با مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید و بهبود عملکردهای قبلی ارائه خواهد شد. البته امکان دارد غول فناوری چینی، برنامه‌هایی برای پایان‌دادن به پشتیبانی از تم‌های قدیمی داشته باشد.

طبق گزارش XiaomiUI، شیائومی درحال بررسی امکان حذف تم‌های قدیمی از MIUI 15 است. این یعنی امکان دارد برخی تم‌های محبوب و قدیمی با انتشار آپدیت بعدی رابط‌کاربری این شرکت دیگر دردسترس نباشند. دلیل تصمیم مذکور این است که برند چینی موتور تم خود را در جدیدترین نسخه‌ی MIUI به‌روز کرده و به‌همین دلیل گفته می‌شود با تم‌های قدیمی ناساگار است.

miui 15

این احتمال همچنان وجود دارد که تم قدیمی موردعلاقه‌ی شما برای سازگاری با MIUI 15 به‌روز شود. کاربران می‌توانند بازخورد خود را برای توسعه‌دهنده‌ی تم موردنظرشان ارسال و از آن‌ها درخواست کنند نسخه‌ی جدید تم را برای MIUI جدید نیز ارائه دهد.

به‌هر حال اگر تم قدیمی موردعلاقه‌ی شما به‌روزرسانی نشد باید از تم‌های جدیدی که با MIUI 15 سازگاری دارند استفاده کنید. البته زیاد جای نگرانی در این مورد نیست زیرا تعداد بسیار زیادی تم سازگار با MIUI جدید در برنامه‌ی Themes ارائه خواهد شد که می‌توانید گوشی شیائومی خود را با آن‌ها شخصی‌سازی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات