الگوریتم جدید اپل موزیک کشف آهنگهای جدید را آسانتر میکند
اپل موزیک ایستگاه الگوریتمی جدیدی به بخش Discovery Station اضافه کرده تا بتواند با فهرستهای شخصیسازیشده اسپاتیفای رقابت کند.
سرویس رقیب اپل در سوئد، از سالها قبل فهرستهای پخش Discover را ارائه میدهد و اپل موزیک در پاسخ به آن، ایستگاه جدیدی برای پیدا کردن موسیقیهای جدید راهاندازی کرده است.
Discovery Station فقط آهنگهای جدیدی را پخش میکند که هنوز آنها نشنیدهاید. همهی آهنگهای این ایستگاه در فهرستهای پخش کاربر وجود ندارند و شاید آنها را نپسندیده باشد. علاوهبراین برخی از موسیقیهای پیشنهادی این بخش در کتابخانهی آهنگهای کاربر وجود ندارند. اپل موزیک قبلاً New Music Mix را ارائه داده اما این بخش هر هفته بهروزرسانی میشود و فقط به ۲۵ آهنگ محدود است.
اپل همچنین ایستگاه شخصی (User Station) به نام هر کاربر را ارائه میدهد که ترکیبی از آهنگهای موردعلاقهی او و چند آهنگ مشابه را پخش میکند.
اپل تاکنون اطلاعیهی رسمیای درمورد فهرست پخش الگوریتمی جدید خود منتشر نکرده اما برای برخی کاربران نسخهی تحتوب و برنامههای موبایلی این سرویس دردسترس قرار گرفته است.