سال نو مبارک؛ در جست‌وجوی روزهای روشن از دل تاریکی

دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مطالعه 12 دقیقه
آرزوهای زومیت برای سال نو
در آستانه‌ی پایان سال ۱۴۰۱، سراغ اعضای گروه بزرگ زومیت رفتیم و از آن‌ها درباره‌ی آرزوهایشان برای سال آینده پرسیدیم.
تبلیغات

در حال گذراندن روزهای پایانی ۱۴۰۱ هستیم و به زودی این سال نیز به با همه اتفاقات خوب و بدش به پایان می‌رسد. انگار همین دیروز بود که در حال گره زدن سبزه‌ی عید ۱۴۰۱ بودیم، اما حالا یک‌ سال دیگر نیز گذشته است.

در سال گذشته اتفاقات بسیاری در دنیای فناوری رخ داد و تیم زومیت سعی کرد برای پوشش دادن آن‌ها تمام تلاش خود را بکند. گوشی‌های هوشمند بسیاری وارد بازار بین‌المللی شدند و امسال افزون‌بر دستگاه‌های مرسوم مثل آیفون و گلکسی، گوشی‌های جدیدی مثل ناتینگ فون وان دیدیم که با قابلیت‌های نوآورانه به‌دنبال جذب کاربر هستند. همچنین محصولات دیگری در دسته‌های مختلفی از جمله رایانه شخصی، تبلت و خودرو معرفی شدند.

اما در این مقاله قصد نداریم درباره‌ی محصولات فناوری صحبت کنیم. این بار می‌خواهیم سراغ افرادی برویم که اخبار را به شیوه‌های مختلف به دست شما می‌رسانند.

اکنون که در حال ورق زدن برگه‌های پایانی تقویم ۱۴۰۱ هستیم، به نظر می‌رسد زمان خوبی برای شنیدن آخرین صحبت‌های کارکنان زومیت باشد. برای نوشتن این مقاله از همکاران خود پرسیدم که آرزوی شما برای سال ۱۴۰۲ چیست؟

جواب‌های آن‌ها نیز در مقاله‌‎ای که پیش‌ روی شما قرار دارد گرد هم آورده شده تا بتوانید آن‌ها را خوانده و بیشتر با اعضای گروه زومیت آشنا شوید. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مسعود یوسف‌نژاد

آرزو می‌کنم هیچ‌چیز سال جدید شبیه به سالی که گذشت، نباشد. از خدا می‌خواهم مردم زجرکشیده کشورم به آرزوهایشان برسند. آرزوی ابتدایی‌ترین نیازهای انسانی را برای مردم ایران دارم؛ زندگی آزادانه توأم با امنیت و آرامش بدون دغدغه‌ی مالی.

مهدی یوسف‌نژاد

دلم می‌خواهد سال جدید حال همه‌ی مردم کشورم، همه دوستانم، همه همکارانم بهتر از خودم باشد. آنقدر خوب که حتی یک روز هم با غم و نا‌امیدی نبینمشان. آرزو می‌کنم هر چند روزی که قرار است زنده باشیم، شاد زندگی کنیم. دوست دارم هیچ کس مشکل مسکن نداشته باشد و آرزو می‌کنم همه آزادانه زندگی کنند بدون مزاحمت.

مهرداد عیسی‌لو، دبیر فناوری

سال ۱۴۰۱ را با اشک‌های بسیار و لبخندهای اندک پشت سر گذاشتیم و اکنون در شرایطی بر مسیر سال نو قدم می‌گذاریم که کوله‌بار خاطرات تلخ یک سال گذشته، روی دوشمان سنگینی می‌کند؛ اما تنها در صورتی تاب عبور از این مسیر پرپیچ‌وخم را خواهیم داشت که به فردایی بهتر امید داشته باشیم؛ پس آرزو می‌کنم که برای رسیدن به چنین فردایی بذر امید در دل‌هایتان جوانه بزند و همین امید، شما را با تمام توان به‌سوی تحقق تمام آرزوهای شیرینتان به‌پیش براند.

مهدی هنرمند، معاون دبیر

سالی که گذشت، پر از غم، ناامیدی و مشکلاتی بود که سایه تاریکی را برا آینده ترسیم می‌کنند؛ اما با کمی امیدواری، آرزو من این است که سال آینده خرافات کمرنگ‌تر و کارها هدفمندتر باشد و آرزوها در عمل به‌انجام برسند.

خیابان چهارباغ عباسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۰ کرونا

مبین احمدی، تحریریه فناوری

۱۴۰۱ واسه‌ی همه‌ ما سال عجیب‌و‌غریبی بود. یک سال قبلش در زندگی من بحرانی اتفاق افتاد که توی ۱۴۰۱ هم نتوانستم با آن کنار بیایم. مشکلات فراوان هستند و چهره‌ها مغموم، ولی هنوز هم امید داریم. آدم تا وقتی که امید داشته باشد زنده‌ است. امیدوارم در ۱۴۰۲ شرایط همه‌ بهتر شود، بیشتر بخندیم، بیشتر حس خوب تجربه کنیم و از همه مهم‌تر، سالم بمانیم. به‌هیچ‌ قیمتی حاضر نیستم دست از تلاش کردن بردارم.

مهدی حیدری، تحریریه فناوری

امیدوارم همه سلامت باشند و قدر سلامتی خودشان را بدانند. همچنین آرزو می‌کنم که همه معنی آرزو و رویا را متوجه شده و آن‌ها را به حقیقت تبدیل کنند.

شبنم توایی، تحریریه فناوری

در کنار آرزوی سلامتی و دل آرام برای همه ایرانیان،‌ امیدوارم لاتاری برنده شوم!

مرجان شیخی، تحریریه فناوری

یکی از سختی‌های کار در بخش اخبار فناوری برای ما ایرانی‌ها این است که وقتی محصول جذابی معرفی می‌شود و کل دنیا برایش هیجان‌زده می‌شوند، بلافاصله آه عمیقی از سر حسرت می‌کشیم چون ته دلمان می‌دانیم که با این قیمت‌ها و وضع اقتصادی قرار نیست دستمان هرگز به جدیدترین مدل لپ‌تاپ و گوشی و سی‌پی‌یو و… برسد (مگر صرفاً برای بررسی!). آرزویم برای سال جدید این است که موقعیت‌های کمتری برای این آه‌های حسرت‌آلود داشته باشیم و فرصت‌های بیشتری برای شاد بودن و رسیدن به آروزها.

شادان غمگسار، تحریریه فناوری

در سال جدید آرزویی جز دستیابی به یک زندگی معمولی با امکانات حداقلی ندارم. به امید روزهایی بهتر.

کوثر نیکومنش، تحریریه فناوری

به این فکر می‌کردم که سال گذشته چه آرزویی کردم؟ راستش هرقدر تلاش کردم نتوانستم به خاطر بیاورم. بارها این کار را تکرار کرده‌ام، نمی‌شود. دلیلش شاید این است که همیشه در آرزوهایم ناکام مانده‌ام یا اصلاً شاید سال قبل از بی‌رمقی و ناامیدی تصمیم گرفته‌ام دیگر آرزو نکنم.

به هر حال من هنوز هم در آرزوی روزهای خوب به سر می‌برم؛ دلم می‌خواهد سال جدید همه‌مان آن اتفاق خوب را به چشم ببینیم، شب که می‌شود غصه‌ی تمام عالم را در دلمان احساس نکنیم و در حسرت زندگی‌های معمولی نباشیم.

مجتبی بوالحسنی، تحریریه فناوری

امیدوارم اینترنت در همه‌جای دنیا به‌طور آزاد و بدون محدودیت دردسترس همه باشه و البته با قیمتی معقول. دوست دارم روزی برسد که قیمت همه‌ی محصولات در سرتاسر جهان برای همه یکسان شود و قدرت خرید همه‌ی افراد در همه‌جا مثل هم باشد. در پایان آرزو می‌کنم سال جدید برای همه پر از سلامتی، شادی و البته موفقیت‌های مالی چشمگیر باشد.

ملیکا طاهران‌پور، تحریریه فناوری

شدنی نیست که آرزویم را بدون تغییر و همان شکلی که هست بیان کنم. می‌توانم از همه چیز فاکتور بگیرم و بگویم آرزو می‌کنم امسال حال دل همه ما خوب باشد. برای همه می‌خواهم بالأخره جسارت انجام کاری را که در فکرش هستند پیدا کنند و از مسیر لذت ببرند. امیدوارم روزهای درخشانی را بسازیم. باشد که بهترین روزهای گذشته‌مان به بدترین روزهای آینده‌مان تبدیل شوند!

مصطفی اصلاحی، تحریریه فناوری

آرزوی من برای سال آینده این است که درگیر زامبی نشویم. هنوز ترومای کرونا تمام نشده، خبر ویروس زامبی منتشر شد! جدای از شوخی، آرزو دارم تیرگی رنگ خاکستری دنیا کم‌تر شود چون با این روندی که الان داریم، اهدافمان تبدیل به آرزو شدن، خرید خانه، خرید ماشین خوب و خرید به‌طور کلی! همگی در حال رفتن درون سایه نیمه‌تاریک ماه هستند.

اما، همچنان امید نبض دارد. امیدوارم پایان شب سیاه، سفید باشد.

مصطفی عسگری، تحریریه فناوری

من به عنوان نویسنده این مقاله، پیش از نوشتن آرزوی خودم، آرزوی دیگر اعضای زومیت را خواندم. حقیقتاً روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذاریم. اما این را خوب می‌‌دانم که «امید» مهم‌ترین داشته ما در این روزها است.

از ته دل آرزو می‌کنم بار دیگر شعله‌ی امید و اشتیاق دل مردم سرزمینم را گرم کرده و باعث شود زندگی کنیم؛ همگی در کنار هم. همچنین برای همه از صمیم قلب آرزوی سلامتی می‌کنم که مهم‌ترین داشته انسان است.

نوید عموزاده، تحریریه فناوری

سال ۱۴۰۱ از همه نظر سال خوبی نبود و برای خود من بدترین سال عمرم محسوب می‌شود. بسیاری از عزیزانم را از دست دادم. از طرفی دیگر، امسال خرید خیلی از کالاها هم مثل لوازم دیجیتال برای بسیاری از افراد تبدیل به رویای دست نیافتنی شد. از ته قبلم امیدوارم در سال ۱۴۰۲ حال مردم سرزمینم خوب باشد و دوباره همه با هم از ته دل بخندیم.

تجمع در پارک ناژوان اصفهان در نوروز ۱۴۰۰ باوجود کرونا

محمدحسین معیدفر، تحریریه فناوری

سالی که گذشت برای همه‌ شبیه به کابوس بود و اتفاقات ناگواری که یکی پس از دیگری قلبمان را به درد آورد. همه این حوادث و اتفاقات ناگوار، درنهایت باعث شد که باز هم یک سال تلخ دیگری را پشت سر بگذاریم. واقعاً حس می‌کنم آرزویی باقی نمانده ولی مثل همیشه آدمی به امید زنده است و من امیدم را کور نمی‌کنم و آرزو می‌کنم ۱۴۰۲ سال گشایش‌ها و اتفاقات خوب برای تمام مردم سرزمینم باشد.

علی ذبیحی، تحریریه فناوری

من خیلی خوشحالم که در تیم زومیت هستم و برای تک‌تک بچه‌ها آرزوی سلامتی و خوشحالی دارم. آرزوی من این است که وضع کشورمان حداقل بهتر از سال ۱۴۰۱ شود و موانع موجود برای پیشرفت جوان‌ها کم‌کم از میان برود.

میلاد میرکانی، دبیر بخش علمی

آرزویی ندارم!

سارا ارجمند، تحریریه علمی

‌با توجه به وضعیت فعلی، اکثر آدم‌ها کمتر به آرزوهایشان فکر و بیشتر برای بقا در این شرایط اقتصادی تلاش می‌کنند. اما همچنان امید هست. امیدوارم ۱۴۰۲ سال خوبی در تمام ابعاد باشد، برای همه. به طوری که وقتی در خیابون راه می‌رویم دیگه اثری از غم در چهره آدم‌ها نبینیم و بتوانیم به آرزوهای جمعی و فردیمان در تمام زمینه‌ها برسیم یا حداقل به آن‌ها نزدیک شویم.

مریم صفدری، تحریریه علمی

آرزو می‌کنم در سال جدید از استرس و اضطرابی که مدت‌ها است بر دوشمان سنگینی می‌کند و واقعاً بیمارمان کرده، کم شود. آرزو می‌کنم در رفاه بالاتری زندگی کنیم و غم نان و کرایه خانه در دلمان نباشد. آرزو می‌کنم شتابان هر روز نرخ دلار و طلا را دنبال نکنیم و با بالا و پایین رفتنش آشفته نشویم. آرزو می‌کنم آرامش به زندگی‌هایمان اضافه شود و شرایطی داشته باشیم که بتوانیم امیدوار باشیم که به آرزوهایمان می‌رسیم. آرزو می‌کنم فرداهایمان پر از تاریکی و تردید نباشد و هر روز صبح با شوق و امیدواری چشم‌هایمان را باز کنیم. آرزو می‌کنم حال همه‌ ما خوش باشد و هیچ کسی گرفتار بیماری نشود.

مهدی جوان‌بخت، تحریریه علمی

اول که عید نوروز را به همه دوستان زومیتی تبریک می‌گویم، امیدوارم در کنار عزیزانشان شاد باشند. آرزو دارم که شرایطی فراهم شود که هر کس بتواند به اهداف و برنامه‌هایی که استندبای گذاشته بپردازد و یک گام به سمت زندگی مد نظر خود نزدیک‌تر شود. امیدوارم به عنوان نویسنده زومیت، در سال جدید بتوانم کیفیت و کمیت مقاله‌هایم را افزایش بدهم و از موضوعاتی که پس ذهنم هست و تا حالا در نت فارسی کمتر به آن‌ها پرداخته شده، مطالب مفید تهیه کنم.

سعیده اسلامیه، دبیر داخلی

خلاصه سال ۱۴۰۱ غم بود و ترس، اشک، تحقیر، دروغ، فریاد، استیصال، فیلترینگ، خشم، اعتراض، رقص، خنده، امید، امید، امید.

ما مردم در این سال عجیب به ناگاه خودمان را پیدا کردیم، این بزرگترین دستاوردمان از سال سیاه ۱۴۰۱ است. برای همین ایمان دارم روزهای روشن و درخشان در راه‌اند. مراقب نور امید در دلهایمان باشیم.

در این سال جدید، برایتان، برایمان، برای همه مردم ایران سالی پر از شادی، سلامتی، آگاهی، دل خوش، ارزانی، اینترنت نامحدود، هوای پاک، آرامش، پول فراوان، امنیت و خبرهای خوش آرزو میکنم.

شادی خوشکار، خبرنگار

آرزو دارم غم‌های بزرگ سالی که گذشت را مثل آنچه که توران میرهادی گفته به کارهای بزرگ تبدیل کنیم. بتوانیم در سال پیش رو زنده بمانیم و نجات پیدا کنیم و برای بچه‌هایمان دنیای بدون تبعیض بسازیم.

هانیه کلهر، خبرنگار

نمی‌دانم اسمش آرزو است یا رویا اما با تمام وجود می‌خواهم که ۱۴۰۲ سال شهامت و شجاعت همه ما برای محقق کردن خواسته‌هایمان باشد. امیدوارم سال بعد همین موقع که ۱۴۰۲ را مرور می‌کنیم، از لیست اهدافمان چیزی تیک‌نخورده باقی نمانده باشد و همان موقع به خودمان بگیم: «آن همه صبر کردن، آن همه جنگیدن و آن همه تلاش کردن، ارزشش را داشت.» من برای همه شما آن شادی قلب و خنده روی لب موقع گفتن این جمله را آرزو می‌کنم.خوب باشید و سلامت، ایام به کام.

فاطمه کهربا، ویراستار

روزهایی را پشت سر می‌گذاریم که تیرگی‌اش حتی شور بهار را هم کدر کرده، رد اشک‌ها خط لبخندهامان را پر کرده و از نور آرزو هم جز پرتوی کم‌فروغ در چشم کسی نمانده. هرکس دلیلی برای این‌همه غم و دلگیری از سالی که گذشت دارد اما ایمان دارم که تنها راه نجات از این روزها امید است؛ امید و باور به رسیدن محتوم روزگاری که غبار غم امروز را از چهره‌هامان خواهد شست. پس فقط آرزو می‌کنم که در این روزها برگی از امید در قلب کسی نخشکد.

بنفشه کمالی، ویراستار

در این روزها که امید روشنایی خفیفی است که در تاریکی شب خاموش می‌شود، ما همچنان از شور زندگی سرشاریم و  دلخوشیم به این که آسمان هرگز بی‌پرنده نمی‌ماند. آرزو می‌کنم در سال پیش‌رو، عشق و مهربانی بر جهان سایه بیندازد، غبار شوربختی از زندگی‌هایمان زدوده شود و نور آبادی بر سرزمینمان بتابد. بی‌تردید ما لایق روشن‌ترین روزگاریم. 

حمید ملکی، سرپرست بخش محصول

سال سخت و پیچیده‌ای تمام شد. امیدوارم که سال جدید مثل سال‌های پیشین ما را ناامید و از آرزوهایمان دور نکند. در سال پیش‌رو بالأخره شاهد پوست‌اندازی و نو شدن بخش محصولات خواهیم بود تا بتوانیم آنچه را که واقعاً دوستداران فناوری در زبان فارسی لایقش هستند، ارائه کنیم.

امیرعباس کهربا، تیم محصول

من برای همه آرزوی امید و دلخوشی می‌کنم. این امید و دلخوشی می‌تواند از خرید گوشی و گجت باشد تا موفقیت‌های علمی و تحصیلی و ازدواج و بچه‌دار شدن و... خلاصه انشاءالله در وضعیت موجود خدا دل هر کسی را یک جوری خوش کند که بتواند به همان امید ادامه دهد. انشاءالله در سال جدید اخبار بد کمتری بشنویم و هرچه خبر هست از صلح و آشتی و ارزانی باشد.

علیرضا عنادی، تیم محصول

سلام و درود فراوان خدمت همه دوستان گرامی، پیشاپیش سال نو مبارک، بیشتر از هر چیز برای همه آرزوی سلامتی و شادی دارم. امیدوارم در سال آینده شاهد محقق شدن آرزوهایمان باشیم و دیگر اهدافمان از ما فاصله نگیرند. برای همگی سالی پر از آرامش و جیبی پر از پول آرزومندم.

شهروندان ایرانی درحال خرید در آستانه نوروز ۱۴۰۰

آرشام سلیمانی، تیم محصول

امیدوارم شرایط مناسبی مهیا شود و افرادی که تکنولوژی بخشی از کار، زندگی و عشق و علاقه‌ی آن‌ها است، فقط تماشاچی پیشرفت فناوری نباشند. اتفاقات خوبی را آرزومندم که باعث رقم خوردن تمام آرزوهای کوچک و بزرگ همه‌ی مردم بشود.

کیوان هندی، دبیر ویدیو

سالی که گذشت با تمام سختی‌هایی که داشت و اوضاع سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خاصش، برای من و تیمم سال بسیار خوبی بود، تیم رشد کرد، تونستیم خودمون رو ارتقا بدیم و در نهایت ویدئوی زومیت رو از جنبه‌های مختلف بهتر از قبلش کنیم، آدم تو بحران‌ها و بزنگاه‌های زندگیه که می‌تونه تصمیم‌های مهم زندگیشو‌ بگیره و فکر می‌کنم ما تونستیم، اما از این جامعه کوچیک که بگذریم، امیدوارم تو سال جدید بتونیم تو جامعه بزرگ‌ بعدی، وطنمون، مادرمون، ایران، تغییرات و پیشرفت‌هایی رو رقم بزنیم و این خاک رو به جای بهتری برای زندگی تبدیل کنیم، نه صرفا جایی برای دوام آوردن.

کشور، مثل مداد‌های یک جعبه نقاشی، پر از رنگ‌ها و قد‌ها و اشکال مختلفی می‌تونه باشه، اما مهم اینه که همشون برای هدفی زیبا، روشن و رنگی در کنار هم می‌ایستند و پا پس نمیکشن.

سالتون رنگی و شاد

بهزاد مرعشیان، مجری

اول از همه امیدوارم سال خوبی برای همه‌ در پیش باشد،‌ هر چند خوب از نظر هر شخص تعریف خاصی دارد. از دید من سال خوب می‌تواند سالی همراه با سلامتی و اتفاق‌های جذاب باشد؛ اتفاق‌هایی که در مسیر پیشرفت ما هستند. امیدوارم سالی پیش روی همه‌ باشد که وقتی هدفی برای پایان سال در نظر می‌گیری مجبور نشی آن را به سال‌های بعد منتقل کنی و در همان زمان مورد نظرت بهش برسی.

راستی امیدوارم بتونیم امسال گجت‌های مورد علاقمه‌مان را بخریم نه که صرفاً توی زومیت، از نزدیک لمس و بررسی‌شون کنیم! سال نو همگی مبارک و برای تک تک شما رفیق‌های عزیزم آرزوی سلامتی و حال خوب دارم.

مریم خاکسار، تدوینگر

سالی که پشت سر گذاشتیم برای همه ما سال سختی بود و این به ما یادآوری می‌کند که حتی دردناک ترین لحظات هم گذرا هستند.

به امید اینکه غم‌ها را پشت سر بگذاریم و در انتظار شادی باشیم، سال نو را شروع می‌کنیم. امیدوارم سال نو سرشار از سلامتی، امید و آرامش برای همه باشد.

نوروز مبارک.

محمد مردانه، تدوینگر

سال نوتون مبارک؛ امیدوارم سال بسیار خوبی برای همه در پیش باشه. سالی که گذشت سال بسیار سختی بود. خیلیامون از خواسته‌‌ها و آرزوهایی که داشتیم دورتر شدیم؛ ولی خیلی چیزها یاد گرفتیم و امیدمون بیشتر از همیشه شده. آرزو می‌کنم سال بعد به جای رسیدن به اهداف فردی به هدف جمعیمون برسیم و به خودمون افتخار کنیم.

هادی غنی‌زادگان، تدوینگر

بدون شک سال ۱۴۰۱ آنقدر تلخ بود که تا همین لحظه آخر اتفاقات غم‌انگیزش همچنان یادمون هست و تازگی داره. امیدوارم سال جدید سالی باشه که با همدلی و آگاهی بتونیم نتیجه تحمل همه این سختی‌ها رو ببینیم و اتفاقات خیلی خوبی برای هممون رقم بخوره. با آرزوی سلامتی و پیشرفت برای شما عزیزان.

سال نو مبارک 🌳

حسین خلیلی صفا، مدیر مارکتینگ

برای همه آرزوی سلامتی و خوشحال دارم.

امیر سواری، سرپرست توسعه نرم افزار

بدون شک، سال گذشته یکی از تاریک‌ترین دوره‌ها در زندگی مردم ایران بود. در واپسین روزهای سال، حس و حال ما در جشن نوروزی که پیش رو داریم، با سال‌های گذشته به طور چشمگیری متفاوت خواهد بود. امیدوارم این ابر تاریک از آسمان ایران عبور کند و نور و امید بر دل مردم ایران دوباره درخشان شود.

فرناز عرفان، کارشناس اداری

نوروز گذشته هیچ‌کدوم از ما انتظار این حجم از غم و تلخی رو نداشت؛ امیدوارم نوروز ۱۴۰۲ با اومدنش، امید رو به دل‌هامون برگردونه و روز‌هایی نو از جنس شادی، عشق، دوستی و آبادانی برای همه مردم وطنمون به ارمغان بیاره.

نسا قدری، کارشناس جامعه‌ی مخاطبین

آرزو می‌کنم ۱۴۰۲ سال همبستگی‌مان باشد و به هر آدمی با تفکر و رویکردی احترام بگذاریم و یاد بگیریم هر صدایی باید شنیده شود، حتی اگر برخلاف میل ما باشد.

محمد عربی، مسئول شبکه‌های اجتماعی

برای سال جدید آرزو میکنم که فشار مشکلات اقتصادی بر دوش مردم کمتر شود و کسی برای تهیه ساده‌ترین چیزها شرمنده خانواده‌اش نباشد. برای سال جدید آرزو می‌کنم به این توانایی برسم که بتوانم به افراد بیشتری بدون چشم داشت کمک کنم، و در نهایت آرزو می‌کنم که همیشه آرزو داشته باشیم، چون اگر نتوانیم آرزوهایمان را ببینیم، آینده برایمان بی‌معنی می‌شود.

سها ربیع‌زاده، مسئول شبکه‌های اجتماعی

امیدوارم در سال ۱۴۰۲ صلح، شادی و آرامش در زندگی همه‌مان جریان داشته باشد و بتوانیم به چیزهایی که دوست داریم برسیم.

اکنون که آرزوی اعضای زومیت را خواندید، شما نیز در بخش نظرات به ما از آرزوهایتان بگویید. در نهایت، امیدواریم همه به چیزی بهتر از بهترین آرزوهایشان برسند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات