چت‌بات بینگ می‌تواند شطرنج هم بازی کند

یک‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
بینگ جدید و شطرنج
برخی کاربران متوجه شده‌اند چت‌بات بینگ مایکروسافت امکانات مخفی مختلفی مثل ارائه‌ی دستور پخت غذا براساس مواد موجود در خانه ارائه می‌دهد.
تبلیغات

مایکروسافت هرروز دسترسی افراد بیشتری را به بینگ جدید باز می‌کند؛ به‌همین‌دلیل، تجربه‌ی کاربری مردم باعث می‌شود قابلیت‌های جالب چت‌بات هوش مصنوعی این شرکت مشخص شوند. در‌ادامه، به برخی از این قابلیت‌ها اشاره خواهیم کرد.

ایجاد آثار هنری مبتنی‌بر کد اسکی (ASCII)

ایجاد آثار هنری ASCII با بینگ جدید

شما می‌توانید از چت‌بات بینگ مایکروسافت برای ساخت آثار هنری ASCII استفاده کنید. نتایج ارائه‌شده‌ی این هوش مصنوعی درمقایسه‌با آنچه در سال‌های اخیر دیده‌ایم، کیفیت چندان بهتری ندارند؛ اما امیدواریم ویژگی مذکور در نسخه‌های جدید چت‌بات مایکروسافت بهبود یابد.

دریافت دستور پخت غذا براساس مواد اولیه‌ای که درخانه دارید

ارائه دستور پخت غذا در بینگ جدید مایکروسافت

چت‌بات بینگ می‌تواند دستورالعمل‌های جدیدی برای آشپزی به شما ارائه دهد. یکی از کاربران ردیت متوجه شد این هوش مصنوعی براساس مواد‌غذایی موجود در خانه، دستور پخت غذای مرتبط با آن‌ها را ارائه می‌دهد. این ویژگی قطعاً می‌تواند باعث صرفه‌جویی در زمان شود تا براساس آنچه در خانه دارید، غذاهای مختلفی آماده کنید.

بینگ جدید می‌تواند به‌نوعی شطرنج بازی کند

بازی شطرنج با بینگ

یکی از کاربران ردیت موفق شد با ارائه‌ی برخی درخواست‌های خلاقانه به چت‌بات بینگ، این هوش مصنوعی را وادار کند تا با او شطرنج بازی کند. شاید مایکروسافت در آینده راهکاری مستقیم برای اجرای بازی شطرنج با هوش مصنوعی خود ارائه دهد.

روایت فیلم‌ها براساس بلیط‌های Jira

یکی از کاربران بینگ جدید از این هوش مصنوعی درخواست کرد تا فیلمی را براساس بلیط‌های Jira برایش روایت کند و نتیجه‌ی کار بسیار جالب بود؛ زیرا این چت‌بات فیلم را برای کاربر مذکور روایت کرد.

استفاده‌ی محدود از برنامه‌های آفیس

استفاده از بینگ برای ساخت سند جدید در اکسل

به‌گزارش Neowin، چت‌بات بینگ می‌تواند به برخی از برنامه‌های مجموعه‌ی آفیس دسترسی داشته باشد. به‌عنوان مثال، می‌تواند ازطریق این هوش مصنوعی سند اکسل جدیدی ایجاد و سپس فهرستی از داده‌ها را به آن وارد کنید. البته دسترسی این چت‌بات به آفیس فعلاً محدود است و امکان کنترل‌های پیشرفته را ارائه نمی‌دهد. به‌عنوان مثال، نمی‌توان با بینگ جدید انیمیشن‌های مدنظر خود را روی اسلاید‌های پاورپوینت اعمال کرد. البته انتظار می‌رود مایکروسافت در آینده دسترسی بیشتر به آفیس ازطریق چت‌بات بینگ را فراهم کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات