اکنون می‌توانید شخصیت چت‌بات بینگ را مطابق سلیقه خود تغییر دهید

پنج‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگو بینگ جدید
مایکروسافت امکان جدیدی هوش مصنوعی بینگ جدید اضافه کرده است که با استفاده از آن می‌توانید نوع شخصیت این چت‌بات را تغییر داد.
تبلیغات

مایکروسافت ویژگی جدیدی به چت‌بات بینگ اضافه کرده است که به شما اجازه می‌دهد پاسخ‌هایی با سبک‌های مختلف دریافت کنید. سه گزینه برای پاسخ‌های این هوش مصنوعی وجود دارد که شامل خلاق (Creative)، متعادل (Balanced) و دقیق (Precise) می‌شود. حالت خلاق پاسخ‌هایی ارائه می‌دهد که اصیل و تخیلی هستند درحالی‌که حالت دقیق همان‌طور که نام آن پیدا است پاسخ‌هایی واقعی‌تر و مختصرتر ارائه می‌دهد.

مایکروسافت چت‌بات بینگ را به‌طور پیش‌فرض روی گزینه‌ی متعادل تنظیم کرده است؛ حالتی که بین پاسخ‌هایی بین دو گزینه‌ی دیگر ارائه می‌دهد. این حالت‌ها درحال‌حاضر برای همه‌ی کاربران بینگ جدید دردسترس است.

حالت‌های جدید چت‌بات بینگ برای مقابله با پاسخ‌های عجیب‌وغریب و بی‌ربطی که بارها در گزارش‌های مختلف از این هوش مصنوعی دیده‌ایم طراحی شده‌اند. مایکروسافت محدودیت‌هایی برای بینگ جدید درنظر گرفت تا از بی‌راهه رفتن این چت‌بات جلوگیری کند.

حالت‌های مختلف تعیین شخیص چت بات بینگ

برخی از محدودیت‌هایی که مایکروسافت روی هوش مصنوعی بینگ اعمال کرده است باعث می‌شوند این چت‌بات از پاسخ دادن به بسیاری از سؤالات خودداری کند. غول فناوری اهل ردموند به‌لطف به‌روزرسانی جدیدی که اوایل هفته‌ی جاری روی موتور جستجوی خود اعمال کرد، اکثر مشکلات مربوط به پاسخ‌های غیرمرتبط را رفع کرده است.

به گفته‌ی میخائیل پاراخین، رئیس خدمات تحت‌وب مایکروسافت، به‌روزرسانی جدید هوش مصنوعی بینگ باعث می‌شود این چت‌بات به بسیاری از سؤالاتی که به‌دلیل محدودیت‌های قبلی به آن‌ها پاسخ نمی‌داد، جوابی منطقی ارائه دهد. بدین‌ترتیب امید می‌رود هوش مصنوعی مایکروسافت اکنون پاسخ‌های بهتری برای درخواست‌های کاربران ایجاد کند.

به گزارش ورج، سازنده‌ی ویندوز همچنین در این هفته چت‌بات بینگ را به نوار وظیفه‌ی ویندوز ۱۱ اضافه کرد تا کاربران سیستم‌عامل مذکور بتوانند راحت‌تر از آن استفاده کنند. اکنون بیش‌از یک میلیون نفر از ۱۶۹ کشور جهان به بینگ جدید دسترسی دارند و مایکروسافت نسخه‌ی پیش‌نمایش موبایلی هوش مصنوعی خود را نیز ارائه کرده است. علاوه‌براین امکان استفاده از چت‌بات بینگ در گفت‌وگوهای اسکایپ فراهم شده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات