انویدیا DLSS 3.1 را با پشتیبانی از به‌روزرسانی خودکار منتشر کرد

یک‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
DLSS 3.0
نسخه‌ی ۳٫۱ کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری فناوری ارتقا مقیاس DLSS انویدیا امکان به‌روزرسانی خودکار بازی‌ها را دراختیار بازی‌سازان قرار می‌دهد.
تبلیغات

انویدیا SDK جدید DLSS را با چندین ویژگی جدید و راهنمای به‌روزرسانی شده برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد. این ابزار به بازی‌سازان اجازه می‌دهد در صورت تمایل، بازی‌های خود را فعال نگه‌ دارند تا به‌طور خودکار به‌روزرسانی شوند.

تیم توسعه‌ی نسخه‌ی ۳٫۱ فناوری DLSS انویدیا، نمونه‌های جدیدی برای برنامه‌های لینوکس و ویندوز و همچنین کتابخانه‌های از پیش کامپایل‌شده‌ی جدید ارائه کرده که اکنون امکان استفاده از آن‌ها در بازی‌ها وجود دارد. تعدادی ویژگی جذاب و جالب دیگر نیز به این کیت اضافه شده است و توسعه‌دهندگان می‌توانند از آن‌ها در بازی‌های خود بهره ببرند.

به‌نوشته‌ی ویدئوکاردز، مهم‌ترین ویژگی‌های جدید DLSS 3.1 SDK، امکان به‌روز نگه‌داشتن آن است. کیت جدید، تابعی به نام NVSDK_NGX_UpdateFeature دارد که جدیدترین به‌روزرسانی‌های کتابخانه‌های DLSS را با روش OTA ارائه می‌دهد. این قابلیت به‌طور پیش‌فرض کار نمی‌کند و توسعه‌دهندگان بازی‌ها باید خودشان آن‌ را فعال کنند.

اگر پشتیبانی از ویژگی به‌رزورسانی خودکار DLSS به‌طور گسترده مورداستفاده قرار گیرد، انویدیا می‌تواند آپدیت‌های آینده‌ی این فناوری را برای بسیاری از بازی‌ها ارائه دهد. از طرف دیگر چنین قابلیتی باعث می‌شود آزمایش بازی‌ها با تغییر نسخه‌های DLSS، پیچید‌تر شود.

DLSS 3.1 برای بازی‌هایی که با DLSS 2 سازگاری دارند، طراحی شده است. کتابخانه‌ی از پیش کامپایل‌شده، قابلیت Boost Generation Frame را برای سخت‌افزارهای ناسازگار فعال نمی‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده‌ی نمونه‌های جدید و کتابخانه‌ی DLSS می‌توانید به صفحه‌ی گیت‌هاب رسمی انویدیا مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات