
لنوو به منظور بهبود وضعیت رقابت در میان محصولات ردهبالا، تولیدات خود را به دو گروه تقسیم خواهد کرد: "Lenovo" برای محصولات رده پایین و متوسط در کنار "Think" برای محصولات ردهبالا که فعلا با نام ThinkPad در بازار عرضه میشوند. این موضوع فقط در لایه بیرونی این سازمان اتفاق نمیافتد، بلکه ساختار داخلی شرکت نیز به منظور تمرکز روی هر یک از این دو گروه تغییر خواهد کرد. با زومیت همراه باشید تا با جزییات خبر آشنا شوید.
براساس گزارشی که وب سایت انگجت منتشر کرده است هر یک از دو برند Think و لنوو برای محصولات این شرکت توسط یک گروه کاملاً مجزا مدیریت خواهند شد. از آغاز ماه آوریل گروه لنوو کار خود را برای محصولات رده متوسط اعم از لپتاپ، تبلت و دسکتاپ همچنین تلویزیون هوشمند آغاز خواهد کرد. در کنار آن گروه Think روی محصولات سازمانی و ردهبالا تمرکز خواهد داشت. در ایمیلی که مدیرعامل شرکت لنوو به این خبرگزاری ارسال کرده است به رقابت مستقیم برند Think با اپل در محصولات ردهبالا اشاره شده است.
همچنین شایعاتی که توست خبرگزاری Digitimes منتشر گشته نشان میدهند که لنوو قصد دارد تولید محصولات را از حالت برونسپاری (Open Source) خارج کرده و در کارخانجات خود تولید کند و این روند در طی 3 تا 5 سال آینده انجام خواهد داد. این حرکت استراتژیک سبب میشود تمرکز و مدیریت بهتری روی محصولات رده بالای خود داشته باشد. همانطورکه میدانید این شرکت با وجود کوچک شدن بازار لپتاپ و کامپیوتر شخصی سنتی، بازهم به خوبی توانسته است رشد داشته باشد و برای ادامه این موفقیت به تغییرات ساختاری بزرگی دست خواهد زد. مطمئناً حفظ هویت برند Think یکی از مهمترین اهداف این شرکت در چند سال آینده خواهد بود.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا شرکتهای دیگر نیز همین روند را باید طی کنند؟
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.