ارسال توییت در حساب وان‌پلاس با گوشی آیفون برای این شرکت دردسرساز شد

جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگو طلایی وان پلاس OnePlus روی یک دستگاه
وان‌پلاس در پاسخ به توییت جوایز بهترین گوشی‌های سال به‌انتخاب یوتیوبر معروف، MKBHD از آیفون استفاده کرد که این موضوع باعث شرم‌ساری شرکت مذکور شد.
تبلیغات

یوتیوبر معروف مارکز براونلی معروف به MKBHD هرسال بهترین گوشی‌های هوشمند را در دسته‌بندی‌های مختلف انتخاب می‌کند. او در سال ۲۰۲۲ عنوان Bust of the Year راه به وان‌پلاس 10T اعطا کرد.

تیم رسانه‌ی اجتماعی وان‌پلاس با ارسال توییت در پاسخ‌به پست MKBHD سعی کرد از فرصت استفاده کند تا خودی نشان دهد. این توییت ابتدا سؤالی درمورد نحوه‌ی دریافت جایزه مطرح کرد و سپس گفته شد در سال ۲۰۲۳ با وان‌پلاس ۱۱ به شما ثابت خواهد کرد اشتباه می‌کنید.

MKBHD ابتدا با لحنی محترمانه پاسخ خود را با پیام خصوصی برای وان‌پلاس ارسال کرد اما مدتی بعد تصویری به‌اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد توییت اصلی شرکت مذکور ازطریق یک گوشی آيفون ارسال شده است.

اشتباه فاجعه‌بار حساب کاربری وان‌پلاس

به‌نوشته‌ی Androidauthority، سایر کاربران توییتر با اسکرین‌شات‌های خود به این اقدام وان‌پلاس واکنش نشان دادند. حساب توییتر شرکت چینی از آن زمان تاکنون به این موضوع پاسخ نداده است.

این اولین‌باری نیست که وان‌پلاس از گوشی آیفون برای ارسال توییت استفاده کرده است. شاید این شرکت فکر می‌کرد ارسال توییت با آیفون در توییتر نمایش داده نخواهد شد زیرا شبکه‌ی اجتماعی مذکور اخیراً قابلیت مشاهده‌ی اینکه توییت‌ها با چه دستگاهی ارسال شده‌اند را حذف کرده است. بااین‌حال API توییتر همچنان از ویژگی نمایش نوع دستگاه پشتیبانی می‌کند و به‌همین‌دلیل سایر برنامه‌ها همچنان می‌توانند اطلاعات آن را مشاهده کنند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات