تصویر واقعی وان‌پلاس 11، طراحی کامل این گوشی را پیش‌از رونمایی نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر واقعی پنل جلو و پشت وان‌پلاس ۱۱
تصویر واقعی وان‌پلاس ۱۱ نشان می‌دهد که این گوشی با دوربین سلفی حفره‌دار، دوربین سه‌گانه و احتمالاً حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه می‌شود.
تبلیغات

وان پلاس ۱۱ قرار است چهارم ژانویه (۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۱) در چین و هفتم فوریه (۱۸ بهمن ۱۴۰۱) در هند رونمایی شود. رندرهای قبلی تقریبا همه چیز را درباره‌ی این گوشی از جمله محدوده قیمتی مورد انتظار را فاش کرده‌اند. احتمالاً این اولین باری است که طراحی جلوی گوشی را به‌صورت دقیق می‌بینیم. پیش‌بینی می‌شود وان‌پلاس ۱۱ از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen2 کوالکام، دوربین‌های سه‌گانه شرکت Hasselblad در پشت و دوربین سلفی حفره‌دار استفاده کند.

وان‌پلاس ۱۱ جانشین سری وان پلاس ۱۰ خواهد بود که شامل چندین مدل می‌شود. این پرچم‌دار برخلاف لبه‌های خمیده که در اکثر گوشی های پرچم‌دار بالارده دیدیم، لبه های تخت خواهد داشت.

طراحی وان‌پلاس ۱۱

وان‌پلاس ۱۱ دارای لبه‌های تخت در جلو و یک حفره در سمت چپ برای میزبانی دوربین سلفی خواهد بود. یک دکمه حرکتی و دکمه پاور در لبه سمت راست و دکمه‌ی تنظیم صدا در سمت چپ قرار خواهد داشت.

در قسمت پشتی، به‌نظر می رسد که گوشی دارای روکشی دانه‌دانه برای دست‌گرفتن بهتر است.

افزون‌براین، برآمدگی دوربین دایره‌ای‌شکل وجود دارد که در لبه‌ی سمت راست قرار گرفته و روکش براقی دارد. درون این جایگاه، حسگر‌های سه گانه و یک فلاش LED جای گرفته است.

مشخصات احتمالی وان‌پلاس ۱۱

گفته می شود وان‌پلاس ۱۱ به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی +AMOLED QHD، نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۲۰ هرتز، وضوح ۳۲۱۶ در ۱۴۴۰ پیکسل، دوربین سلفی حفره‌دار و استاندارد +HDR10 مجهز خواهد شد. قدرت سخت‌افزار این گوشی پرچم‌دار را تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen2 کوالکام، پردازنده گرافیکی Adreno تأمین می‌کند که با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی غیر‌ قابل ارتقا همراه خواهد شد. در بخش نرم‌افزار احتمالاً به‌صورت پیش‌فرض پوسته‌ی سفارشی OxygenOS برپایه‌ی اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند.

در بخش دوربین، وان‌پلاس ۱۱ احتمالاً در پنل پشتی دارای دوربین‌های سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی و در پنل جلو دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود وان‌پلاس ۱۱ دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی باشد. از دیگر مشخصات احتمالی آن می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش، 5G، Wi-Fi 6E، بلوتوث ۵٫۲، GPS، پورت USB Type-C اشاره کرد. گفتنی است که اندازه این گوشی ۱۶۳٫۱ در ۷۴٫۱ در ۸٫۵۳ میلی متر و وزن آن ۲۰۵ گرم خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات