۲ آبان، تاریخ احتمالی رونمایی آیپدها و مک های جدید اپل

چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلت‌ها و کامپیوترهای جدید اپل احتمالاً چند روز قبل از انتشار گزارش مالی این شرکت معرفی می‌شوند. اپل جزئیات عملکرد مالی‌اش را پنجم آبان اعلام می‌کند.
تبلیغات

اپل شهریور امسال در رویدادی آنلاین از نسل جدید آیفون پرده‌برداری کرد و آن‌طور که شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند، این شرکت به‌زودی رویداد دیگری با تمرکز بر آیپد و مک برگزار می‌کند. احتمالاً در مراسم جدید شاهد رونمایی آیپد نسل دهمی و نسل جدید آیپد پرو خواهیم بود.

مارک گارمن، افشاگر خوش‌سابقه‌ی بلومبرگ، می‌گوید که احتمالاً اپل تبلت‌ها و کامپیوترهای جدیدش را در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) معرفی می‌کند. تبلت آیپد نسل دهمی طراحی جدیدی خواهد داشت و از پردازنده‌‌ی A14 Bionic استفاده خواهد کرد. احتمالاً این تبلت از 5G پشتیبانی می‌کند و به درگاه USB Type-C مجهز می‌شود. تبلت‌های جدید سری آیپد پرو مجهز به پردازنده‌ی M2 خواهند بود.

گارمن با تأکید بر ادعاهای قبلی‌اش بار دیگر گفته که شاید اپل مراسم برگزار نکند و با انتشار بیانیه‌ی مطبوعاتی سراغ رونمایی محصولات جدیدش برود.

به گزارش گیزموچاینا، رونمایی نسل جدید آیپد در دوم آبان احتمالاً با انتشار سیستم‌عامل iPadOS 16.1 هم‌زمان می‌شود. اپل به‌طور معمول نسخه‌ی جدید iOS و iPadOS را با هم منتشر می‌کند، اما امسال توسعه‌ی iPadOS بیشتر از حد انتظار طول کشید و اپل انتشار iPadOS 16 را لغو کرد تا مستقیماً iPadOS 16.1 را منتشر کند.

مارک گارمن می‌گوید جدیدترین گزارش مالی اپل در روز ۲۷ اکتبر (۵ آبان) منتشر می‌شود و این شرکت عادت دارد که قبل از انتشار گزارش مالی، محصولات جدیدش را معرفی کند. بنابراین احتمال رونمایی آیپدها و مک‌های جدید در دوم آبان بسیار بالا است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات