کنترلر مقرون‌به‌صرفه ایکس باکس Elite 2 Core رونمایی شد

پنج‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت کنترلر Elite 2 Core را برای ایکس باکس با امکانات کمتر و قیمت ۱۲۹٫۹۹ دلار و البته بدون قطعات اضافی قابل تعویض معرفی کرد.
تبلیغات

براساس گزارش منتشرشده توسط ورج، مایکروسافت امروز، کنترلر Elite 2 Core را برای ایکس باکس معرفی کرد که حدود ۵۰ دلار ارزان‌تر از کنترلر Elite 2 کنونی است. کنترلر بی‌سیم ایکس باکس Elite 2 Core از امروز برای پیش‌سفارش با قیمت ۱۲۹٫۹۹ دلار دردسترس قرار دارد؛ اما، قطعات قابل تعویض معمول به‌همراه کنترلر عرضه نمی‌شوند و برای خرید آن‌ها باید به‌صورت جداگانه اقدام کنید.

کنترلر ایکس باکس الیت ۲ Core دو جوی‌استیک تطبیقی، دستگیره‌ لاستیکی و دکمه‌های تریگر کوتاه دارد و در رنگ سفید عرضه می‌شود و ظاهراً همان کنترلر سفیدی است که پیش‌تر در ویدئوی افشاشده در ماه گذشته رؤیت شد. این کنترلر به‌گونه‌ای طراحی شده است تا قیمت ارزان‌تری داشته باشد.

دانلود ویدئو

کیف حمل نیز از کنترلر الیت ۲ Core حذف شده است؛ بنابراین، اگر پدال‌ها و انواع جوی‌استیک و کیف حمل را می‌خواهید باید به‌صورت جداگانه در بسته‌ی Compelet Component با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار خریداری کنید. این بسته شامل کیف حمل، داک شارژ، جوی‌استیک‌های کلاسیک، جوی‌استیک کشیده، جوی‌استیک گنبدی، D-pad به‌علاوه، مجموعه‌ی پدال‌ها (اندازه متوسط و مینی)، کابل USB-C می‌شود.

کنترلر ایکس باکس Elite 2 Core

کنترلر مشکی الیت ۲ ایکس باکس همچنان با قیمت ۱۷۹٫۹۹ دلار قابل سفارش است و هر دو کنترلر با گارانتی یک‌ساله به‌دست مشتریان خواهند رسید. مایکروسافت پیش‌تر مجبور شد گارانتی ۹۰ روزه را تا یک سال تمدید کند، زیرا کنترلرهای اصلی ایکس باکس الیت ۲ دچار مشکلات فنی شدند. برخی از مصرف‌کنندگان ایکس باکس الیت ۲ شکایت‌هایی درباره‌ی گیرکردن دکمه‌ها مطرح کردند؛ بنابراین، ضمانت یک‌ساله‌ی مایکروسافت به‌صورت سابق اعمال شد.

دَنیل رویز، مدیر ارشد بازاریابی لوازم جانبی ایکس باکس، می‌گوید:

ما کاملاً واضح و شفاف صدای کاربران را شنیدیم و بهبود کنترلرهای سری ۲ الیت را ادامه دادیم تا با ارائه‌ی قطعات بادوام بتوانیم دوباره اعتماد مشتریان خود را به‌دست بیاوریم. از این‌ گذشته، برای آسودگی خاطر مشتریان گارانتی یک‌ساله‌ی مایکروسافت را نیز برای این محصولات درنظر گرفته‌ایم.

با‌این‌همه، پیش‌سفارش کنترلر ایکس باکس Elite 2 Core از امروز در فروشگاه مایکروسافت آغاز شده است و ارسال آن در ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی (۳۰ شهریور خورشیدی) آغاز خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی کنترلر اقتصادی Elite 2 Core چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات