شیائومی از دسته بازی GamePad Elite Edition با قیمت ۶۰ دلار رونمایی کرد

سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کنترلر GamePad Elite Edition شیائومی که از بلوتوث ۵٫۰ استفاده می‌کند، امکان اتصال به کامپیوتر، گوشی، تبلت و تلویزیون را دارد. قیمت اعلام‌شده برای این کنترلر تقریباً ۶۰ دلار است.
تبلیغات

شیائومی به‌تازگی از کنترلر GamePad Elite Edition برای گیمرها رونمایی کرده است. آن‌طور که Gizmochina می‌نویسد کنترلر شیائومی از پلتفرم استیم پشتیبانی می‌کند و دارای دکمه‌های سنتی A و B و X و Y است. در آزمون‌های شیائومی، دکمه‌های کنترلر پس از یک میلیون بار فشرده شدن با مشکل مواجه نشدند.

کنترلر شیائومی دو جوی‌استیک نسبتاً بزرگ دارد و از دکمه‌های تریگر کشیده استفاده می‌کند. Xiaomi GamePad Elite Edition از حسگر ژیروسکوپ ۶ محوره استفاده می‌کند که به‌لطف آن کاربر می‌تواند شرایط مختلف داخل بازی را ازطریق کنترلر احساس کند.

دسته بازی شیائومی GamePad Elite Edition متصل به گوشی

کنترلر جدید شیائومی از سیستم‌عامل ویندوز و پلتفرم گیمینگ استیم پشتیبانی می‌کند و می‌‌توان آن را ازطریق بلوتوث به دستگاه متصل کرد. GamePad Elite Edition مجهز به بلوتوث ۵٫۰ و گیرنده‌ی بی‌سیم 2.4G است. شیائومی برای اطمینان از باثبات بودن اتصال به سیستم، کنترلر جدیدش را به تراشه‌ی Nordic مجهز کرده است.

دسته بازی شیائومی GamePad Elite Edition در دست

کنترلر شیائومی را افزون‌بر کامپیوترهای ویندوزی می‌توان به تلویزیون‌های هوشمند، گوشی‌های اندرویدی و تبلت‌های اندرویدی متصل کرد. کنترلر GamePad Elite Edition شیائومی با قیمت ۳۹۹ یوان (تقریباً ۶۰ دلار) عرضه می‌شود، بااین‌حال در طرح تأمین مالی جمعی با قیمت ۳۲۹ یوان (تقریباً ۵۰ دلار) قابل‌تهیه خواهد بود.

تأمین مالی جمعی کنترلر شیائومی از روز ۲۷ آوریل ۲۰۲۲ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) در چین آغاز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات